کد خبر: ۱۱۳۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
به مناسبت هفته بسیج؛
۱۷۰ طرح‌ اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی شامل طرح‌های کشاورزی و دانش بنیان با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس به بهره برداری رسید.
به گزارش خبرنگار جهادی از بسیج سازندگی مرکز فارس، معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس در آئین رونمایی از طرح‌های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان گفت: این طرح‌ها که به مناسبت هفته بسیج به بهره برداری رسیده  شامل طرح‌های کشاورزی در حوزه گلخانه‌ای، پرورش قارچ، تولید کود کمپوست و طرح‌های دانش بنیان است.
امروز همچنین از پهپاد حمل محموله ساخته متخصصان فارسی رونمایی شد.
این پهباد نمونه خارجی ندارد و قادر به حمل محموله  ۵۶ کیلو گرمی است و در بخش‌های مختلف کارایی دارد.
 برای ساخت و طراحی این پهپاد ۷۴ میلیون تومان هزینه شده است.
سرهنگ کوشکی با بیان اینکه مهم‌ترین مسئله امروز کشور موضوع رونق اقتصاد، تولید و اشتغال است، افزود: باید شیرینی رونق اقتصادی به کام مردم بنشیند.
وی با اشاره به اینکه با تلاش زیاد در سوریه موفق شدیم مسائل نظامی را حل کنیم، افزود: امروز حوزه اقتصاد هم یک میدان رزم است و برای موفقیت در این عرصه باید اقتصاد خُرد را توسعه دهیم و نحوه مصرف را بهینه‌سازی کنیم.
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر گفت: هر مجموعه اقتصادی که در راستای تولید فعالیت کند، سپاه و بسیج فارس در کنار آن خواهند بود و تاکنون کارگاه‌های صنایع دستی بسیاری با وام‌های بسیج فعال شده‌اند.
سرهنگ کوشکی ادامه داد: بسیج سازندگی استان از افراد جویای کار با پرداخت وام‌های کم بهره از ۷ تا ۳۵ میلیون تومان حمایت می کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: