کد خبر: ۱۱۳۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
باهدف ارائه آموزش‌های نوین
همایش بسیج و کشاورزی نوین در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان لامرد برگزار شد.

به گزارش تنویر لامرد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد در این مراسم  اظهار داشت: واژه سنگرساز بی‌سنگر لقب گهرباری بود که امام راحل (ره) به جهاد اختصاص داد و فعالیت‌ها و تلاش‌های جهاد و بسیج به‌عنوان دو بال انقلاب بر هیچ‌کس پوشیده و مستور نیست.

برگزاری همایش بسیج و کشاورزی نوین در لامرد

حسن عبدالله‌زاده تفکر بسیجی و مدیریت جهادی را لازم و ملزوم هر کاری دانست و ادامه داد: هرجایی که از این دو خصیصه بهره برده‌ایم پیشرفت‌های زیادی به دست آورده‌ایم.

 وی ضمن تبین سیاست‌های بسیج و اوضاع کنونی منطقه، اقتدار بسیج را مردم‌داری و مردم یاری اعلام کرد.

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان لامرد نیز در همایش بسیج و کشاورزی نوین به تبیین اهداف و برنامه‌های جهاد کشاورزی در زمینه کشاورزی نوین پرداخت و اظهار داشت: در سالیان گذشته کشاورزی سنتی شهرستان حرکتی مؤثر به سمت مکانیزه شدن برداشته و مجموعه کارشناسان جهاد کشاورزی می‌کوشند این حرکت بیشتر شده و ادامه یابد.

محمدصادق فانی افزود: در همین راستا کانون بسیج مهندسین کشاورزی نیز نقش بسزایی دارد و با ارائه آموزش‌های نوین و به‌روز در پیشرفت کشاورزی شهرستان حضوری مؤثر دارد.

 وی گفت: مجموعه کشاورزی شهرستان می‌کوشد در مصرف آب بیشترین صرفه را ایجاد کرده و با استفاده از به‌روزترین ادوات کشاورزی محصولی سالم تحویل بازار کند.

به گزارش تنویر، همایش بسیج و کشاورزی نوین با هماهنگی و همکاری مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان لامرد و کانون بسیج مهندسین کشاورزی ناحیه مقاومت بسیج لامرد و با حضور مهندسین بسیجی کشاورزی شهرستان، شورای کشاورزی شهرستان، کشاورزان پیشرو، تعاونی‌های روستایی و تلاش، کلینیک‌های گیاه‌پزشکی، رابطین بانوان ادارات و مدیریت‌های شهرستان و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج لامرد و جهاد کشاورزی در محل نمازخانه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان لامرد برگزار شد که تجلیل از مهندسین بسیجی فعال درزمینهٔ تدریس دوره‌های آموزشی کشاورزی از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: