کد خبر: ۱۱۳۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
سردار اسدی:
سردار اسدی، گفت: امروز به برکت خون شهدا 6 ارتش اسلامی پایه گذاری کردیم که این ارتش ها برای کار بزرگ مهیا می شوند و هرجا نیاز باشد آماده و پای کار هستند.
به گزارش روابط عمومی سپاه عشایر فارس، سردار اسدی در یادواره سرداران و 800 شهید عشایر ایلات خمسه استان فارس که با حضور خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، عشایر ایلات خمسه و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد، گفت: امروز اگر دارای عزت، شرف، دین، حیثیت و تمامیت ارضی هستیم همه را مدیون حضرت امام (ره) و رشادت های مقام معظم رهبری می دانیم.
وی گذری به زندگی پیامبران گذشته زد و گفت: اگر پیامبران گذشته دارای معجزاتی بودند مربوط به عصر زمان خودشان بود اما معجزه پیامبر بزرگ اسلام قران است که تا قیامت پا برجاست، و همین پیغمبر ما بشارت داده که همین عشایر، ایلات، پابرهنه ها و مستضعفین وارث این زمین خواهند بود.
سردار اسدی، ضمن این که شهادت می دهم که خون شهدای شما وزحمت جانبازان، و سختیهای طاقت فرسای آزادگان به ثمر نشست خاطرنشان کرد: امروز به برکت خون شهدا خط مقدم به آن طرف دریای مدیترانه رفته و 6 ارتش اسلامی پا گرفته است.
وی گفت: دشمنان اسلام قصد داشتند حکومت سوریه را ظرف چند روز یا در نهایت یکی دوماه تمام کنند اما دست ولایت پشت سر ایشان قرار گرفت و و بیش از6 سال تحمل سختی در نهایت سوریه پیروز شد.
وی ضمن این که همه می دانیم سرباز ولایت و سردار قهرمان قاسم سلیمانی از دل همین طیف عشایر برخاست ، ابراز داشت: یک روزی برای این که کشور و دین را محافظت کنیم دفاع می کردیم اما امروز به لطف خدا و به برکت شهدا دین ما مصونیت پیدا کرد و همین شهدا سبب شدند تا دشمنان را بشناسیم و چهره هایشان را برای دیگران هم آشکار کنیم.
سردار اسدی،در خصوص عده ای کم بضاعت که کمی از ناملایمات را می بینند و فکر می کنند که دیگر همه چیز تمام شده گفت: در دو ماه گذشته دیدید که جوانان ما چگونه در عزای اهل بیت و مراسم ها ومخصوصا اربعین با پای برهنه از نجف تا کربلا پیاده رفتند،  پشت پرده این ها را باید دید و باید به صراحت تمام بگویم که اتفاقا ، ما در وسط راه هستیم و تازه همه چیز شروع شده است.
وی، ولایت فقیه را ستون خیمه این انقلاب دانست و با توجه به این که دشمن تمام وقت خود را برای این موضوع گذاشته به رشادت های جوان شهید حججی اشاره کرد و گفت: شهید حججی که در زمان جنگ ایران و عراق نبود اما این مکتب امام و ولایت است که انسان ها را تربیت و این گونه جوانان را تقدیم نظام و انقلاب می کند.
سردار اسدی در ادامه افزود: ما به برکت خون شهدا و ولایت در کشور سوریه یک ارتش به نام دفاع وطنی ایجاد کردیم و یک ارتش را در عراق به نام حشد الشعبی، یک ارتش از برادران افغانستان، یک ارتش از برادران پاکستانی، یک ارتش از برادران لبنانی و یک ارتش از برادران ایران و از شش مذهب و دین از برادران اهل سنت، مسیحی، علوی، شیعه در کنار هم در سوریه می جنگند و از اسلام دفاع می کنند، که این کار کوچکی نیست.
سردار اسدی اضافه کرد: دشمن خط مقدمی را از ایران، عراق، سوریه و لبنان با عنوان هلال شیعی ترسیم کرده بود که قصد داشت تا از وسط این هلال نفوذ کند به خود این وعده وعید را می داد که اگر توانستیم سوریه را بگیریم خواهیم توانست کمر حزب ا... را بشکنیم وارتباط ایران با حزب ا... را قطع کنیم و اگر توانستیم سوریه را بگیریم، عراق را نیز فتح خواهیم کرد و اگر در جوار مرز های ایران آمدیم فاتحه انقلاب را خواهیم خواند.
وی با توجه به این که تمام نقشه های دشمن نقش برآب شد و همه این نقشه ها نتیجه عکس داد خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام تلاش داشتند تا در عراق، سوریه و لبنان جنگ شیعه و سنی راه بیندازند با این که همه ما شاهد بودیم که بسیاری از برادران اهل سنت در کنار برادران شیعی خود در شهر حلب شهید شدند .
وی گفت: به کوری چشم دشمنان اسلام، ما توانستیم گردان هایی از برادران اهل سنت، هم در عراق وهم در سوریه ایجاد کنیم تا در مقابل این خبیث هایی که از عربستان و حجاز دستور می گرفتند محکم بایستند و از اسلام دفاع کنند.
      


نام:
ایمیل:
* نظر: