کد خبر: ۱۱۳۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۱
در فسا
یادواره شهدای گمنام و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی در فسا اولین بار اجرا شد.
به گزارش تنویر ، اولین یادواره شهدای گمنام و ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی فسا با حضور  مهندس کرمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، هیات رییسه دانشگاه، ریاست بنیاد شهید، سرهنگ محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و جمعی این ناحیه و فرمانده تیپ مستقل انصار الحجه(عج)، کارکنان رزمنده، جانباز،آزاده، خانواده های شهدا، اساتید ، دانشجویان و پرسنل دانشگاه در جوار قبور مطهر شهدای گمنام دانشگاه برگزار گردید.

دکترعلی اصغر خالقی ریاست دانشگاه علوم پزشکی فسا ضمن تبریک میلاد سراسر فخر و با سعادت پیامبر اسلام(ص) و ششمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت، بیان داشت: یکسال از تزیین دانشگاه علوم پزشکی به زینت حضور دو شهید گمنام گذشت و بر ماست که یاد و خاطره این عزیزان و همه شهدای گرانقدر را در قلوبمان حک نماییم و همیشه ایام، بر وجودشان افتخار کنیم و این رسالت و کمترین وظیفه ماست.
ریاست دانشگاه  با بیان اینکه پس از واقعه کربلا، یاد و خاطره عاشورا توسط حضرت زینب(س) و حضرت امام سجاد(ع) گرامی داشته می شد ، افزود: تا زمان غیبت امام زمان(عج) گرامیداشت واقعه عاشورا و شهداء توسط خود معصومین بر پا داشته می شد و بر ماست که یاد و خاطره شهداء را همیشه بزرگ و گرامی بداریم.
دکترخالقی با تاکید بر این که می بایست یاد و خاطره شهداء و ایثارگران همیشه بزرگ و گرامی داشته شود، افزود: امروز دانشگاه ما زینت به وجود این دو عزیز بزرگوار است که امروز سالگرد تدفین آنهاست و به ارواح پاک همه شهداء، امام شهداء و به ویژه این دو شهید عزیزو بزرگوار سلام و درود و صلوات می فرستیم.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر درخشنده امیری راوی شهداء از قم در خصوص ولایت مداری شهداء و ایثارگران در دوران دفاع مقدس و در این زمان مطالبی بیان نمود و محمد امین تسلیمان به مدیحه سرایی پرداخت.
در پایان مراسم از خانواده شهدای دانشگاه و شهدای مدافع حرم شهرستان ، آقای علیرضا بهنود پرستار و رزمنده مدافع حرم و  به  نمایندگی از ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی فسا بصورت نمادین از جانباز 70 درصد حاج نوازاله گرمسیریان با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: