شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۴۱:۲۶
کد خبر: ۱۱۳۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
با حضور جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس
مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه قادرآباد با حضور جمعی از خانواده شهدا و فرماندهان و مدیران بسیج در سالن شهدای گمنام برگزار شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه قادرآباد صبح امروز مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه قادرآباد با حضور سردار جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس در سالن شهدای گمنام سپاه قادرآباد برگزار شد.
در ابتدای این مراسم سرگرد پاسدار شهرام قاسمی مهم ترین اقدامات انجام شده خود در 15ماه مسئولیت از جمله آغاز طرح بهسازی و ساخت المان شهدای گمنام شهر قادرآباد اشاره نمود و از مردم بخش مشهد مرغاب و کلیه پرسنل مرکز تقدیر نمود.
سردار گزنی جانشین فرمانده سپاه فجر فارس ضمن اشاره به سالروز شهادت سومین شهید محراب آیت الله دستغیب، گفت: شهید دستغیب با روحیه انقلابی و جهادی از ولایت پیروی نمودند و مردم را نیز به این عمل تشویق میکردند و در قبل از انقلاب نیز از علمای زمینه ساز انقلاب بودند.
وی ادامه داد: در سپاه نیز فرماندهان نیز جهت کسب تجربیات و تغییرات سازمانی تغییر می کنند و لذا با توجه خدمات سرگرد پاسدار شهرام قاسمی وی در بخش زرقان به عنوان فرمانده ناحیه منصوب گردیده اند و برادر انقلابی جناب سرگرد پاسدار محمدمهدی مسموعی به عنوان فرمانده سپاه قادرآباد منصوب می شوند.
سردار گزنی در پایان با اشاره به رشادت رزمندگان بخش مشهدمرغاب گفت: ان شا الله شاهد ارتقای سپاه این بخش به ناحیه باشیم.
مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه قادرآباد برگزار شد
گفتنی است حجت السلام سید محمود ناظمی امام جمعه موقت شهر قادرآباد، مهندس جمالی طلب بخشدار بخش مشهدمرغاب و جناب آقای امیدوار رئیس شورای شهر نیز در این مراسم سخنرانی نمودند.

در پایان مراسم حکم مسئولیت برادر مسموعی توسط جناب سرهنگ خادم معاون بازرسی سپاه فجر فارس قرائت گردید و تقدیم جناب سرگرد مسموعی شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: