جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۳:۴۷:۲۲
کد خبر: ۱۱۴۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۲
القاصی در مراسم روز قشر بسیج حقوق دانان:
رئیس کل دادگستری استان فارس در آیین روز قشر بسیج حقوق دانان بر حفظ بسیج، فرهنگ بسیجی و اعتقاد و نگرش بسیجی تحت رهنمود های رهبر فرزانه انقلاب تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان از فارس به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، علی القاصی در مراسم روز قشر بسیج حقوق دانان که با حضور قضات و کارکنان بسیجی مجموعه قضایی فارس و حقوق دانان بسیجی برگزار شد، بر حفظ بسیج، فرهنگ بسیجی و اعتقاد و نگرش بسیجی تحت رهنمود های رهبر فرزانه انقلاب تأکید کرد.

 

وی با اشاره تاریخی به شکل گیری بسیج و فرهنگ بسیجی گفت: با نگاه به تاریخ انقلاب اسلامی می توان پی برد که از همان ابتدای شروع مبارزات حضرت امام خمینی (ره) در سال  ۱۳۴۲  ، روح این نگرش مقدس در مبارزات امام راحل (ره) ، انقلابیون و نیروهای مؤمن و متدین دمیده شد.

 

رئیس شورای عالی سازمان بسیج حقوق دانان فارس در ادامه افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بهترین و مخلص ترین جوانان پیرو این مکتب  برای حفظ کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی با تمام توان در عرصه های جنگ تحمیلی حضور یافتند و بعد از جنگ نیز بسیجیان با بصیرت و آگاهی در تمامی عرصه های فرهنگی ،اقتصادی ،اجتماعی و دفاعی فراز و نشیب هایی ر ا پشت سر گذاشته اند.

 

القاصی در همایش بزرگداشت هفته بسیج با بیان این که با پیروی از اصول مکتب و فرهنگ بسیجی در تمامی عرصه ها پیروز و سربلند بوده ایم گفت: در مقابل تمام تلاش های دشمنان نظام و اسلام  این است که با هجمه های گوناگون موفقیت ها  در حفظ اسلام و انقلاب توسط نیروهای اعتقادی و بسیجی تحت تأثیر قرار دهد.

 

وی با بیان فرمایشاتی از  مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص مقایسه جنبش مقاومت اسلامی در کشور جمهوری اسلامی با دیگر انقلاب ها گفت: نیروهای مقاومت در شرق و غرب معمولاً مربوط به دوران اختناق و دوران مبارزات می شود و پس از تمام شدن مبارزات این نیروهای مقاومت تمام و بسیج مردمی به پایان می رسد د ر صورتی که در جمهوری اسلامی جنبش مقاومت ایران به غیر از هدف فوق به دنبال نظام سازی مطلوب در جهت ایجاد دولت کریمه مهدوی (عج) می باشد.

 

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس در ادامه تبیین مقام معظم رهبری در خصوص جنبش مقاومت اسلامی در نظام جمهوری اسلامی گفت: در واقع ایشان نیروی مقاومت بسیج در نظام جمهوری اسلامی را نیرویی الهی می داند که برای خشنودی خداوند و با  بهره گیری از سیره نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص)  برای رسیدن به کمال  که  همان رساندن نظام به صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر امام زمان (عج)  می باشد در تلاش هستند و این فکر و نگرش در آحاد مردم و نیروهای مردمی وجود دارد.

 

القاصی در ادامه با اشاره به پیروزی های اخیر جنبش مقاومت اسلامی بر جبهه کفر وگروه تکفیری داعش آن را حاصل بصیرت سربازان شجاع، هوشمند و سلحشوری مانند حاج قاسم سلیمانی دانست که به بهترین نحو با هدایت های مقام معظم رهبری این عرصه را مدیریت کرد و با بسیج و ساماندهی نیروهای دولتی و مردمی شرّ  این شجره  ملعونه خبیثه را از بلاد اسلامی  کوتاه و نابود ی حکومت آن ها را رسماً اعلام کرد.

 

وی در پایان با اشاره به این که در راه و مسیر انقلاب باید با بصیرت و هوشیاری لازم راه را گم نکنیم تأکید کرد: در  تاریخ انقلاب اسلامی افرادی بودند که از مسیر بازماندند و در این گرد و غبار نتوانستند صراط مستقیم را  تشخیص دهند و اگر می خواهیم مسیر صحیح و درست را طی کنیم بایستی در همه حال  گوش به فرمان ولی امر مسلمین حضرت آیت اله العظمی  امام خامنه ای (مد ظله العالی ) باشیم .

 

گفتنی است در پایان این مراسم از ۱۰ نفر از بسیجیان نمونه و ۱۸ نفر از برگزیدگان مرحله منطقه ای مسابقات قرآن کریم با اهداء لوح سپاس تجلیل گردید.


نام:
ایمیل:
* نظر: