جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۰۴:۳۹
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۴۱۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جهرم، همایش توجیهی برنامه های نمایندگی ولی فقیه در سطح بسیج به فرماندهان حوزه های مقاومتع و مدیران عقیدتی نظارت ابلاغ شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه آن شهرستان، همایش توجیهی برنامه های نمایندگی ولی فقیه در سطح بسیج به فرماندهان حوزه های مقاومت و مدیران عقیدتی نظارت، ابلاغ شد.

در این همایش حجه الاسلام گشتاسبی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جهرم، با مهم خواندن برنامه های تربیتی و اعتقادی همچنین ارائه مباحثه روشنگرانه سیاسی در راستای بصیرت افزایی عموم جامعه را از وظایف حوزه های مقاومت در سطح بسیج دانست که با هماهنگی با قسمتهای مختلف نمایندگی در سپاه این امر ساری و جاری می گردد.

وی از دیگر وظایف و برنامه های ابلاغی نمایندگی در سطح بسیج را انعکاس اخبار، گزارشها، فعالیتها و سایر عملکردهای بسیج توسط قسمت روابط عمومی در سپاه معرفی نمود که حوزه های مقاومت می بایست اخبار عملکردهای خود را از آن طریق به اطلاع عموم برسانند.

حجه الاسلام گشتاسبی در ادامه با یادآوری برنامه های فرهنگی متنوع در سطح سپاه، اظهار داشت: برای جلوگیری از مسائل و مشکلات فرهنگی و تولیدات آن، قسمت تایید محتوا در نمایندگی ولی فقیه وظیفه تأیید یا عدم تأیید افراد، دست اندرکاران اجرای برنامه های فرهنگی، محصولات فرهنگی و... را دارد.

وی افزود: حوزه ها و پایگاههای مقاومت می بایست قبل از اجرای برنامه های فرهنگی از قبیل برگزاری یادواره ها، شب شعر، نشر مجلات و نشریات فرهنگی تولیدی یا وارده به بسیج، جهت جلوگیری از مشکلات و انحرافات در برنامه ها و تولیدات فرهنگی، تأییدیه آن را از دفتر نمایندگی ولی فقیه دریافت نمایند.

حجه الاسلام گشتاسبی از دیگر برنامه های نمایندگی در سپاه را، نظارت و صیانت مکتبی بر عموم بسیجیان معرفی نمود تا از آلوده شدن به خطرات اخلاقی، سیاسی و اجتماعی بتوان پیشگیری نمود.

سرهنگ دوم پاسدار غلامرضا توکل فرمانده سپاه جهرم نیز در این برنامه ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین، تلاش و وحدت همه ی عناصر مسئول در بسیج را جهت پیشبرد اهداف عالیه نظام خواستار شد.

وی با تأکید بر اهمیت اجرای برنامه های حوزه نمایندگی در بسیج و وظیفه خطیر فرماندهان حوزه های مقاومت در پشتیبانی و کمک به برگزاری آن برنامه ها، بیان داشت: اگر همه ما که در پیکره بسیج خدمت می کنیم با یکدیگر اتحاد داشته و یکدل باشیم در فضایی ایده آل می توانیم خدمت کنیم و زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت باشیم با تربیت نسلهای متدین و معتقد به نظام و رهبری.

در پایان این همایش فرماندهان و مدیران عقیدتی و نظارت حوزه های مقاومت، نیز به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود در مورد نحوه همکاری و اجرای برنامه ها پرداختند.

نام:
ایمیل:
* نظر: