آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۱۴۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله(ع) مطرح کرد:
حجت الاسلام مصطفوی گفت: حماسه ۹ دی برگ زرینی از دفتر انقلاب است که کشور را بیمه کرد لذا باید همه ساله گرامی داشته شود و نسل جوان باید با حوادث انقلاب و با عوامل عزت و اقتدار آشنا شوند.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله ؛ حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم مصطفوی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله(ع) در آستانه سالروز حماسه ۹ دی گفت: مردم در ۹ دی ۸۸ ثابت کردند که صاحبان انقلاب اسلامی هستند و طومار دشمنان داخلی و خارجی را درهم پیچیدند.

وی افزود: حماسه ۹ دی برگ زرینی از دفتر انقلاب اسلامی است که کشور را بیمه کرد لذا باید همه ساله گرامی داشته شود و نسل جوان باید با حوادث انقلاب و با عوامل عزت و اقتدار آشنا شوند.

حجت الاسلام مصطفوی بیان كرد: نسل جدید انقلاب اسلامی باید بدانند که در فتنه ۸۸ استکبار با تمام توان عوامل داخلی و خارجی خود به میدان آمد و توطئه‌ای به پا کرد که بعد از جنگ تحمیلی بزرگ‌ترین توطئه و جنگ نرم  دوره انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: حضور مردم بصیر ایران در ۹ دی ۸۸ برای مقابله با یک توطئه  طراحی شده بود، چرا كه به اعتراف خود دشمنان آن‌ها در این توطئه به پایان انقلاب اسلامی امیدوار بودند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله(ع) شیراز تأكید کرد: فتنه ۸۸ یک کودتای مدرن با استفاده از تکنیک‌های جنگ نرم بود که با حضور مردم در ۹ دی این کودتای مخملین خنثی شد.

وی با بیان اینكه در سال ۸۸ آمریکائی‌ها وغربی‌ها با همه داشته‌های خود برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی به میدان آمدند، گفت:‌ سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی استكبار، سفارتخانه‌ها و رسانه‌های آن‌ها و همچنین ظرفیت‌های منطقه‌ای و عوامل داخلی آن‌ها همه دریک جبهه متحد با جریان داخلی فتنه به بهانه تقلب در انتخابات به مقابله تمام عیار با نظام جمهوری اسلامی پرداختند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله(ع) شیراز گفت: مردم بصیر ولایتمدار بعد از اینکه ماه‌ها صبوری کردند اما احساس کردند که رفتار جریان فتنه اعتراض انتخاباتی نیست بلکه یک توطئه و مقابله با هویت نظام و انقلاب اسلامی است لذا به میدان آمدند و حماسه حضور در ۹ دی را خلق كرده و توطئه دشمنان را خنثی کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: