جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۴:۱۴:۲۲
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۴۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
به همت فرهنگی اجتماعی سپاه جهرم
نفرات برتر در رشته های مختلف جشنواره دفاع مقدس، که به همت قسمت فرهنگی اجتماعی سپاه جهرم در ایام بزرگداشت هفته دفاع تا پایان مهرماه برگزار شده بود، معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، سرگرد پاسدار محسن جهانگیر مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه آن شهرستان، در گفتگو با خبرنگار تنویر، از معرفی نفرات برگزیده جشنواره فرهنگی دفاع مقدس خبر داد.

جشنواره فرهنگی دفاع مقدس با موضوعات مختلف فرهنگی- هنری در ایام هفته دفاع مقدس توسط فرهنگی اجتماعی سپاه جهرم فراخوان ارسال آثار داده و تا پایان مهرماه برگزار شد.

جهانگیر با اشاره به استقبال خوب بسیجیان از این جشنواره، اظهار داشت: معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه جهرم با فراخوان گسترده آثار و محصولات فرهنگی در زمینه های مختلف هنری از جمله شعر و داستان، سرود و تأتر، طنز، فیلم، انیمیشن، مستند و کلیپ، خوشنویسی و نقاشی با موضوع دفاع مقدس اقدام به برگزاری این جشنواره نمود که در ادامه آثار برگزیده به جشنواره سراسری مدرسه عشق ارسال شد.

وی افزود: از دیگر آثار و محصولات فرهنگی  شرکت داده شده در مسابقه را، پوستر و کاریکاتور، خاطره نویسی، پیامک نگاری، مقاله، کتاب، بروشور و نشریه، ایجاد گروهها و کانالهای دفاع مقدس در واتساپ، سروش و تلگرام، عنوان نمود.

 
مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه جهرم، نفرات برتر رشته های مختلف جشنواره فرهنگی دفاع مقدس را بدین شرح اعلام نمود:

سودابه رحمتی ، فاطمه نیک عهد، مریم بهشتیان و معصومه نظری در بخش داستان نویسی حائز رتبه برتر گردیدند.

علی مصلی نژاد و پایگاه بسیج خواهران رهروان زینب(س) در بخش کتاب، مهدی حمایت خواه در بخش خاطره نویسی، مریم زراعت پیشه در بخش نشریه، علی بنایی در بخش پوستر و الهام کیانی در بخش بروشور، پوستر و نشریه حائز رتبه برتر شدند.

محسن جهانگیر در پایان ضمن تقدیر از تمامی بسیجیان و فعالان عرصه فرهنگی شرکت کننده در این جشنواره تصریح کرد: از نفرات برتر جشنواره فرهنگی دفاع مقدس روز پنجشنبه  هفتم دیماه، همزمان با برگزاری نشست بصیرتی به مناسبت حماسه 9 دی در مجتمع امام امیرالمومنین(ع) سپاه جهرم ، تجلیل به عمل خواهد آمد.



نام:
ایمیل:
* نظر: