آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۴۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر:
سرهنگ پاسدار کوشکی گفت: برخی خواص قدرت‌طلب و جاه‌طلب بعنوان کانون فتنه بدنبال این هستند که اگر مجالی داشته باشند در راستای احیای فتنه ای جدید حرکت کنند
به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار سعید کوشکی در مراسم گرامیداشت حماسه مردمی ۹ دی در شهرستان جهرم گفت: مهم ترین چیزی که در فتنه ۸۸ سبب عدم نابودی کشور شد بصیرت ملت و توجه به رهنمودهای رهبری بود.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با نام امام حسین(علیه السلام) و عاشورا آغاز می‌شود، گفت: شیعیان حقیقی در نُهم دی سال 88 حماسه‌ای را رقم زدند که فتنه‌گران را ناکام گذاشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر نگرانی اصلی کشور را رفتارهای نفاق‌گونه افراد درون کشور دانست و بیان کرد: منافقان کسانی هستند که مسیر دین را تغییر دادند و اکنون این افراد در جامعه ما حضور داشته و هر جا احساس کنند منافع آنها تأمین می‌شود به آن سمت سوق می‌گیرند.

وی با بیان اینکه هدف فتنه گران 88 تضعیف اقتدار کشور بود، گفت: آن‌هایی که دم از تبدیل حصر به محاکمه می‌زنند به‌دنبال ایجاد فتنه جدید در کشور هستند و این افراد اگر سران فتنه محاکمه شوند می‌گویند حکم قوه قضائیه غیر عادلانه بوده و محاکمه منتفی است.

سرهنگ پاسدار سعید کوشکی با بیان اینکه در جریان مذاکرات برجام و تحولات پس از آن ذات زیاده طلب آمریکای عهدشکن و استکبار نمایان شده است، گفت: تمام مطالعات و تحقیقات مراکز تحقیقاتی آمریکا تنها راه مقابله با جمهوری اسلامی را جنگ نرم و راهبرد نفوذ دانسته‌اند و نفوذ نیز آن جایی نمایان می‌شود که فردی در سِمَت و مقامی انتخاب شود و آن را در لَوای نظام اسلامی قبول کند اما با عملکرد غیراسلامی باعث شُبهه مردم نسبت به اسلام شود.

وی با بیان اینکه برخی خواص قدرت‌طلب و جاه‌طلب بعنوان کانون فتنه بدنبال این هستند که اگر مجالی داشته باشند در راستای احیای فتنه ای جدید حرکت کنند، گفت: محور و حرکت‌دهنده جریان فتنه خواص جاه‌طلبی است که نگاهشان به مردم برخلاف نگاه امام خمینی (ره)  و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر با تاکید بر لزوم بصیرت‌افزایی و گفتمان‌سازی ولایت، گفت:  نباید اجازه دهیم نااُمیدی در مردم ایجاد شود و بدانیم  اگر امروز این فشار اقتصادی بی‌سابقه را تحمل کرده‌ و همه این حوادث را پشت سر گذاشته‌ایم به برکت وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و مردم مخلص است.

سرهنگ پاسدار سعید کوشکی کاهش ایمان را یکی از مشکلات اساسی در جامعه دانست و افزود: راه مقابله با دشمن افزایش ایمان است و نخستین و مهم ترین کار در این راستا ایجاد تقوا و برپایی نماز است.
نام:
ایمیل:
* نظر: