آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۴۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۲
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر:
حجت الاسلام حاجی زاده گفت: حرکت در مسیر انقلاب اسلامی تنها با تکیه بر شاخصه های بصیرت، ولایتمداری و بهره گیری از فرهنگ ایثار و شهادت محقق می شود.
به گزارش تنویر، حجت الاسلام محمد حاجی زاده در حاشیه یادواره شهدای فرهنگی به خبرنگاران گفت: حضور باشکوه مردم در تجمعات بزرگ نُهم دی در شیراز و سراسر کشور گُواه پایبندی آنان به آرمان های انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به حمایت آمریکا و استکبار جهانی از عناصر فتنه گر داخلی در سال 88، گفت: حماسۀ مردمی 9 دی صحنه ای برای دفاع از انقلاب اسلامی و پاسخ کوبنده ملت ولایتمدار ایران به فتنه گران و حامیان داخلی و خارجی آنان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با تجلیل از حضور گسترده مردم فارس در تجمعات بزرگ 9 دِی، گفت: نوجوانان و جوانان انقلابی بخش اعظم حاضران در این رویداد بزرگ هستند و این پیام را به جهان مخابره می کنند که نسل جوان ایران به عهد خود با رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) وفادار هستند.

وی با بیان اینکه فتنه گران همچنان به دنبال احیای فتنه جدید برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و ملت ایران هستند، خاطرنشان کرد: حرکت در مسیر انقلاب اسلامی تنها با تکیه بر شاخصه های بصیرت، ولایتمداری و بهره گیری از فرهنگ ایثار و شهادت محقق می شود و این شاخصه های مهم راهنمای انسان به سوی سعادت و سربلندی در فضای غبارآلود فتنه ها هستند.

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه خواص بی بصیرت و ساکتین فتنه 88 در آزمون ولایتمداری مردود شدند، گفت: سران فتنه در سال 88 گناه نابخشودنی مرتکب شدند و فتنه گران نیز با طرح براندازی نظام اسلامی و ایجاد اغتشاش در سراسر کشور به صحنه آمدند.

 وی خاطرنشان کرد: در سال 88 ملت انقلابی ایران تحت رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) با حضور به موقع در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی بار دیگر از آزمونی حساس و تاریخی سربلند بیرون آمدند و با بُنیان نهادن حماسه مردمی 9 دی نقشه های شوم فتنه گران را ناکام گذاشتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با بیان اینکه  پاسداشت حماسه مردمی 9 دِی یک رسالت مهم برای رسانه های متعهد و انقلابی است، گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران بعنوان یکی از اقشار تاثیرگذار ملت ایران نقش مهمی در دفاع از انقلاب اسلامی ایفا می کنند و رساندن پیام مهم حماسه نُهم دِی به داخل و خارج از کشور وظیفه مهم آنان است.
نام:
ایمیل:
* نظر: