پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۳۴:۳۶
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۴۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹
به همت حوزه مقاومت بسیج اوز
سالن الزهرای اوز امسال میزبان بزرگداشت ۹ دی بود که به همت بسیج سپاه اوز و با نام جشن بصیرت امت انقلابی نامگذاری شده بود.

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان به نقل از عصر امروز، در ابتدای برنامه جناب سروان رضوی فرمانده حوزه مقاومت بسیج اوز ضمن خیرمقدم به امام جمعه،  میهمانان ، مسئولان، بسیجیان و سایر شرکت کنندگان، ۹ دی را از ایامی دانست که مردم با حضورشان در صحنه و پیروی از ولایت، مشت بر دهان استکبار زده و حکم به تثبیت نظام جمهوری اسلامی دادند.

سرگرد جاهدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لارستان دیگر سخنران این مراسم بود که گفت: فتنه ۷۸ از جنس سیاسی فرهنگی بود که در سال ۷۸ آغاز شد و پس از ۵ روز بساط ان برچیده شد اما تا ۸ ماه آثار آن وجود داشت.

فرمانده سپاه لارستان افزود: جنس فتنه ۸۸ از جنس امنیتی سیاسی بود و کسانی در آن نقش داشتند که ساختار امنیتی را می شناختند. در فتنه هایی که خواص درگیر می شوند مردم دچار شبهه می شوند.

سرگرد جاهدی ادامه داد: پس از سال ۸۸ تاکنون جنس فتنه ها تغییر کرده و ازجنس مسایل اقتصادی و اجتماعی است  و می خواهند مردم را از نظام جمهوری اسلامی خسته کنند. ۲۰ سال است که رهبر معظم انقلاب برمسایل اقتصادی تاکید دارند اما دولت ها تاکنون نتوانسته اند وابستگی خود را از نفت قطع کنند و اقتصاد مقاومتی را به خوبی پیاده کنند. بحث معیشت بحث جدی است اما علما و بزرگان می توانند افکار عمومی را به خوبی هدایت کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لارستان خاطرنشان کرد: راه برون رفت راه پیغمبر و ایستادگی است و نباید بین مردم و مسئولین شکاف ایجاد شود. مردم دنباله رو ولایت و مسئولینی هستند که کار می کنند و با کسی عقد اخوت نبستند.

در این مراسم محمد خواجوی ۲ آهنگ زنده را اجرا کرد. به مسعودآواره از جانبازان فیشور که برخی از پرسش های سخنان سرگرد جاهدی را پاسخ داد، هدیه ای داده شد. هانیه شهریاری نیز شعری را قرائت کرد.

پایان بخش مراسم، برنامه اهدای لوح به ۱۵ نفر از بسیجیان و عبدالعزیز خضری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز به دلیل همکاری با بسیج دانشجویی بود.

 

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: