پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۴۷:۴۲
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۴۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
چنگیز آزادیخواه در گردهمایی سیاسی کارکنان سپاه جهرم گفت:
آزادیخواه با انتقاد صریح از اجرایی شدن سند منحطه 2030 در 5 استان کشور توسط بهائیان، هدف از فتنه جدید را مظلوم نمایی و در تنگنا قرار دادن رهبری با ایجاد اعتراضات و نافرمانی مدنی در قشر متوسط و ضعیف جامعه عنوان نمود که مبدع اینگونه تاکتیکها، تئوریسین غربی به نام "جین شارپ" است.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، گردهمایی سیاسی کارکنان سپاه جهرم به مناسبت بزرگداشت حماسه مردمی روز بصیرت، روز شنبه نهم دیماه در حسینیه شهیدان رحمانیان با سخنرانی چنگیز آزادیخواه از هادیان سیاسی بسیج برگزار شد.

آزادیخواه در این گردهمایی ابتدا به معرفی کتابهایی که به بررسی فتنه سال 88 و عوامل دخیل در به وجود آمدن آن، پرداخت و ضمن تأکید بر تهیه و مطالعه آن کتب، آدم بصیر را دارای سه شاخصه عدم سطحی نگری و ظاهر بینی، متفکر و عبرت گیرنده از حوادث تاریخ، دانست.

وی با یادآوری عوامل داخلی و خارجی به وجود آمدن فتنه سال 88 اصل و ریشه فتنه را مجلس ششم و شورای اول شهر تهران معرفی نمود در جایی که با وقاحت تمام علیه امام راحل عظیم الشأن، رهبر فرزانه انقلاب و ارزشهای اسلامی انقلاب موضع گرفته و نقش اپوزوسیون به خود گرفتند.

آزادیخواه با اشاره به حوادث سال 1384 و انتخابات ریاست جمهوری آن سال، از رحیم مشایی به عنوان یک اصلاح طلب نام برد که هم پای سعید حجاریان در وزارت اطلاعات بود و بعدها به درون دولت احمدی نژاد نفوذ و سبب بسیاری از انحرافات و مشکلات دولت دهم گردید.

وی از محمد رضا رحیمی که ریاست ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی را برعهده داشت از مهره های نفوذی دانست که در آن دوران و در سال 88 توسط مشایی به دولت دهم معرفی شد و بعدها در مسئولیت خود آن مشکلات اقتصادی را به وجود آورد.

آزادیخواه با اشاره به سابقه ادعای تقلب در انتخابات قبل و تبدیل این شعار به رمز فتنه در سال 88، به گفته "عطریانفر و ابطحی" دوتن از مجرمان فتنه سال 88 برنامه ریزیها در جهت سیاه نمایی و زدن دولت وقت از سال 84 شروع شد.

وی با اشاره به سران خارج نشین فتنه، هدف اصلی ایجاد آشوبهای سال 88 را از میدان به در بردن ولایت فقیه عنوان نمود با توجه به مستندات موجود.

آزادیخواه خواسته آمریکائیها را به سه بخش بلند مدت که تغییر حکومت در ایران، میان مدت که شامل تغییر رفتار سیاسی نظام و کوتاه مدت حفظ حیات سیایس مشاوران نفوذی خودش در حکومت، تقسیم و خلع سلاح و تضعیف توان موشکی ایران را بر اساس خواست میان مدت آمریکا تشریح نمود.

وی با اشاره به سخنان محمود سریع القلم مشاور رئیس جمهور فعلی کشور که گفته بود" اگر ایران می خواهد جایی پیدا کند باید جهانی شود پس باید تفکر انقلابی را کنار گذاشت"(بدین مضمون) اینگونه اظهار نظرها را که بر خلاف دیدگاه رهبری فرزانه انقلاب می باشد را خطرناک و در راستای پروژه فروپاشی نظام توسط دشمنان تعبیر نمود.

آزادیخواه با انتقاد صریح از اجرایی شدن سند منحطه 2030 در 5 استان کشور توسط بهائیان،  هدف از فتنه جدید را مظلوم نمایی و در تنگنا قرار دادن رهبری جامعه با ایجاد اعتراضات و نافرمانی مدنی در قشر متوسط و ضعیف جامعه عنوان نمود که مبدع اینگونه تاکتیکها، تئوریسین غربی به نام "جین شارپ" است،

وی در پایان ضمن آرزوی سربلندی نظام جمهوری اسلامی و افراد متعهد به اصول انقلاب، سپاه و بسیج را ستونهای خیمه نظام و رهبری نام برد که در طوفان حوادث با نثار جان خود در این راه، بزرگترین خدمات را به انقلاب اسلامی داشته اند.  

نام:
ایمیل:
* نظر: