کد خبر: ۱۱۴۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۱
فرمانده سپاه عشایر فارس:
فرمانده سپاه عشایر فارس گفت: جریان تفکر تکفیر و ترور و ارایه چهره خشن از اسلام دنباله رو تفکر نفاق دراوایل عصر اسلام بوده و هنوز ادامه دارد.
به گزارش روابط عمومی سپاه عشایر فارس،  سرهنگ عیسی افسری،  در همایش سران ومعتمدین عشایر طایفه فارسیمدان که با حضور امام جمعه،  مدیر کل امور عشایر استان فارس، جمعی از نخبگان، سران ، معتمدین عشایر فارس و مسئولین برگزار شد، به نقش و اهمیت عشایر در این برهه زمانی اشاره کرد و گفت: امروز همه مردم بویژه عشایرتفاوت خدمت و خیانت را خوب می دانند.
فرمانده سپاه عشایر فارس؛ به مناسبت دهه بصیرت و گرامی داشت حماسه 9 دی گفت: جریان نفوذ و نفاق در زمان حکومت معاویه سبب شد تا او را به منصب قدرت برساند.
سرهنگ افسری؛ با توجه به مقایسه تطبیقی جریان نفوذ و نفاق در صدر اسلام و اقدامات منافقین در همراهی با دشمنان اسلام نوپا و تحرکات برخی افراد سودجو در عصر حاضر گفت: جریان نفاق به همراه نفوذ در زمان ابوسفیان که سبب رهایی او از اعدام شد همان جریان باعث شد تا نسل او در شامات عراق به قدرت برسد و انتهای این جریان؛  قتل فرزند رسول ا... و انحراف اسلام را به دنبال داشت.
وی؛ ادامه جریان نفاق و نفوذ در عصر اسلام را تفکر تکفیری ها ؛ ترور مسلمانان جهان و ارایه چهره خشن از اسلام دانست و خاطر نشان کرد: مردم با بصیرت عصر امروز به عمق فتنه پی بردند و با حضور گسترده خود حماسه بیاد ماندنی 9 دی را خلق کردند آن حماسه ای که امام علی (ع) از امت عصر خود انتظار می کشید اما مردم آن زمان  چون نمی توانستند تشخیص حق و باطل بدهند در غبار فتنه ماندند و همین غبار فتنه سبب قتل فرزند رسول ا... و تنها گذاشتن حضرت علی (ع)و اولاد ایشان را به همراه داشت.
فرمانده سپاه عشایر فارس؛ در ادامه  با توجه به این که مردم با بصیرت ما تفاوت خدمات رسانی و خیانت را به خوبی متوجه می شوند اذعان داشت: سپاه عشایر فارس علاوه بر رسالت ذاتی خود که جذب؛ آموزش و سازماندهی بسیج مردمی را برعهده داردتلاش می کند تا در مسایل معیشتی و اشتغال تا حد توان به دولت محترم کمک نماید.
 وی گفت : در مسایل فرهنگی و تربیتی نیز این آمادگی را دارد تا در این زمینه نیز به یاری آموزش و پرورش کمک شایانی نماید.
 سرهنگ افسری؛ در ادامه گفت: معتمدین؛ نخبگان و متنفذین جامعه عشایری این توان و قدرت را دارند تا در مسایل اقتصادی جغرافیای محیطی خود با هم فکری و خرد جمعی و ایجاد اتحاد مردمی بستر اشتغال جوانان را فراهم آورند .
وی در پایان خاطر نشان کرد: سپاه عشایر فارس با برگزاری همایش های متفاوتی در خصوص مشکلات جامعه عشایری توانسته تا با ایجاد بستری مناسب و دعوت از مسئولین استانی به مشکلات این جامعه مولد بپردازد.

نام:
ایمیل:
* نظر: