جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۳۸:۰۴
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۱۱۴۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
کانون بسیج مهندسین کازرون بمناسبت فرارسیدن حماسه 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه بدین شرح است:
به گزارش بسیج مهندسین فارس،کانون بسیج مهندسین کازرون بمناسبت فرارسیدن حماسه 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه بدین شرح است:

                                            بسم الله الرحمن الرحیم  
«بل نقذف بالحق علی الباطل فیدمغه فاذا هو زاهق» (انبیاء، آیه 18) 
«بلکه ما حق را بر سر باطل می کوبیم تا آن را هلاک سازد؛ پس در این هنگام باطل نابود می شود» 
از ابتدای تاریخ پیروزی شکوهمندانه انقلاب جمهوری اسلامی ایران بر رژیم طاغوت در سال57 همواره شاهد فتنه گری دشمنان خارجی و خائنان داخلی بوده ایم، که با هدف خارج ساختن این نظام از مسیر اصلی انقلاب و ضربه رساندن به رهبری واحد ایران از هیچ کاری اِبایی نداشته و تمام تلاش خود را کرده اند. در رأس این دشمنی ها آمریکا و انگلیس به عنوان پرچمدار و اتاق فکر این دشمنی ها نقش ایفا کرده اند و مردم شریف ایران کاملا به این امر واقف هستند. به همین دلیل هیچ گاه به آمریکا و هم پیمانانش اعتماد نخواهند کرد. کودتای مخملی سبز 1388 را می توان مهم ترین توطئه استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی بعد از جنگ تحمیلی دانست. دوران غرورآفرین دفاع مقدس و رشادت‌های جوانمردان این خطه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیشرفت‌های هسته‌ای از نمونه‌های بارزی است که جزء هویت هر ایرانی ولایت مدار و متعهد به‌حساب می‌آید و در این عرصه، دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بوده‌اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند و البته تاکنون، با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب، حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله تعالی) در تمامی مقاطع، شکست‌خورده و ناکام مانده‌اند. فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال ۸۸، یکی دیگر از دیگر نقشه‌ها و ترفندهای معاندان و مغرضان نظام بود که با بصیرت ملت شریف و شهیدپرور ایران در حماسه ۹ دی ۸۸ نقش بر آب شد. این حادثه عظیم و فراموش‌نشدنی در حالی شکل گرفت که فتنه‌گران داخلی با هدایت مستقیم استکبار جهانی تلاش می‌کردند تا فضای کشور را به آشوب کشیده و به خیال خام خود، مردم را نسبت به انقلاب ناامید کنند ولی از این نکته غافل بودند که ملتی که با حسین بن علی (ع) و قیام خونین عاشورا عهد بسته، ظلم و ستم و فتنه‌گری را تحمل نمی‌کند و با همان روح عاشورایی به خروش آمده و حماسه‌های عظیمی را خلق خواهد کرد. پیام اصلی مردم در ۹ دی، پایبندی همیشگی به عاشورای حسینی، نفی سلطه زورگویان و زیاده‌خواهان، پیروی از راه امام و شهیدان، اعتقاد راسخ به اصل مترقی ولایت‌فقیه و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و وفاداری نسبت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی بود. نهم دی حماسه ای ماندگار و شگفت انگیز از عمق درک و شناخت ملت غیور ایران از فتنه و جریان های برانداز علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود. ۹ دی‌ماه در واقع تجلی دفاع و پشتیبانی همه‌جانبه ملت ایران از ارزش‌های اسلامی و مردم‌سالاری دینی و جلوه‌های زیبایی از بصیرت و ولایتمداری بود که یکپارچگی و ایستادگی مردم در حفظ آرمان‌های الهی انقلاب را متجلی ساخت. این تجلی، پیش‌تر نیز در عرصه دفاع مقدس و عرصه‌های فرهنگ و اقتصاد به ظهور رسیده بود و در ۹ دی، بار دیگر در ابعاد سیاسی، اجتماعی متجلی شد و نشان داد که مردم صبور، مقاوم و هوشیار ایران اسلامی با تمام وجود و از عمق جان، به‌نظام اسلامی معتقد بوده و لحظه‌ای در دفاع، حمایت و حراست از آن کوتاهی نخواهند کرد.

بسیج مهندسین شهرستان کازرون، در سالگرد این واقعه عظیم، ضمن پاسداشت یوم‌الله ۹ دی، بار دیگر بر صیانت مستمر ملت انقلابی و عاشورایی میهن اسلامی، در راستای حراست از ارزش‌های دین مبین اسلام و این نظام الهی تأکید کرده و به دفاع جانانه جوانان پرشور و ولایی این سرزمین، از حریم مقدس ولایت و فرامین ولی فرزانه انقلاب، مباهات می‌کند

نام:
ایمیل:
* نظر: