آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۴۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۸
فرمانده سپاه فجر:
سردار غیاثی گفت: طرح ایجاد اغتشاش فراگیر در سراسر کشور که توسط دشمنان انقلاب اسلامی دنبال می شد با حضور بابصیرت ملت ایران در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی ناکام ماند.
به گزارش تنویر، سردار سید هاشم غیاثی در حاشیه حضور در تجمع بزرگ مردم شیراز که در میدان نمازی این شهرستان برگزار شد، گفت: حضور گسترده مردم ولایتمدار شیراز در این تجمع باشکوه دارای پیام اعلام برائت از فتنه گران، اعتراض به اغتشاشگران و تجدید پیمان با آرمان های انقلاب اسلامی است که نااُمیدی دشمنان انقلاب اسلامی را در پِی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه امنیت پایدار نعمت بزرگی است که انقلاب اسلامی برای ملت ایران به ارمغان آورده است، گفت: نقش آفرینی عوامل استکبار جهانی در ناآرامی های اخیر کاملا مشهود بوده و دلیل ان هم عصبانیت آمریکا و هم پیمانانش از شکست های پی در پی در منطقه است که آنان را به سمت طراحی توطئه و اغتشاش با هدف انتقام گرفتن از ملت ایران سوق داده است.

فرمانده سپاه فجر با شاره به حضور نسل نوجوان و جوان کشور در تجمعات و راهپیمایی بزرگ اعلام برائت از فتنه گران و اغتشاشگران، گفت: نسل جوان که مدیران و آینده سازان کشور هستند با حضور در این تجمعات بار دیگر پایبندی خود به آرمان های انقلاب اسلامی را اعلام کرده و بر استمرار حرکت انقلابی ملت ایران تاکید می کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی طِی سال های اخیر فراتر از مرزهای کشور ایران به پیروزی های بزرگی دست یافته است، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی و اَیادی آن پس از شکست سنگینی نظیر پایان سیطره نظامی گروه تکفیری داعش در سوریه عراق به فکر ایجاد ناآرامی در داخل کشور ایران است.

سردار غیاثی خاطرنشان کرد: طرح ایجاد اغتشاش فراگیر در سراسر کشور که توسط دشمنان انقلاب اسلامی دنبال می شد با همکاری سازمان های اطلاعاتی، نهادهای امنیتی، مدیریت هوشمندانه نظام اسلامی و حضور بابصیرت ملت ایران در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی ناکام ماند و در سطح استان فارس نیز شاهد هیچ گونه مسئله امنیتی نیستیم.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: