آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۴۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
کارگاه منطقه ای آموزشی بسیج مهندسین صنعتی جنوب کشور با حضور علی ‌اصغر شهبازی رییس سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور برگزار شد.
به گزارش تنویر، کارگاه منطقه ای آموزشی بسیج مهندسین صنعتی جنوب کشور با حضور علی ‌اصغر شهبازی رییس سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور، سرهنگ پاسدار سعید کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر و جمعی از مدیران موفق فارس به میزبانی سازمان بسیج مهندسین استان فارس برگزار شد.



* سرهنگ پاسدار علیپور با بیان اینکه سازمان  بسیج مهندسین استان فارس یکی از موفق ترین اقشار بسیج در سطح کشور است، گفت: اعضای سازمان بسیج مهندسین فارس که از مدیران، کارمندان و کارآفرینیان نخبه استان فارس هستند طِی این دوره آموزشی تجربیات ارزشمند علمی و اقتصادی خود را برای مسئولان بسیج مهندسین صنعتی استان های جنوب کشور تشریح می کنند.

وی با بیان اینکه معرفی الگوهای برتر اقتصادی و صنعتی به مدیران کانون های بسیج مهندسین کشور می تواند به رونق تولید و اقتصاد در صنایع سایر استان ها منجر شود، گفت: مسئولان سازمان بسیج سازندگی و کارگری و مدیر عامل بانک انصار فارس از مدیران موفق استان هستند که بعنوان استاد در این دوره آموزشی حضور دارند.

رییس سازمان  بسیج مهندسین  استان فارس خاطرنشان کرد: دکتر محمد رضا رضایی نماینده استان فارس و رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و مدیر عامل بانک انصار استان فارس مهمانان ویژه این دوره آموزشی بودند که بصورت رو در رو با حاضران در این دوره آموزشی به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

وی با بیان اینکه آشنایی، هم افزایی و تعامل هدفمند اعضای سازمان بسیج مهندسین در سراسر کشور هدف اصلی این دوره آموزشی بوده است، گفت: نرم افزار اشتراک گذاری تجربیات و الگوهای برتر اقتصادی  با هدف تبیین دستاوردهای این دوره آموزشی و استفاده مهندسین بسیجی از این تجربیات طراحی شده است.

سرهنگ پاسدار علیپور افزود: در حاشیه این دوره آموزشی برنامه های متنوع فرهنگی نظیر بازدید از ظرفیت های گردشگری شیراز و زیارت حرم مطهر حضور احمد بن موسی (علیه السلام)  برنامه ریزی شده اند.


* سرهنگ پاسدار سعید کوشکی در دیدار با حاضران در این دوره آموزشی ضمن تشریح ساختار فعالیت های اقتصادی در کشورهای غربی، گفت: پیش بینی آینده تحولات اقتصادی و اجتماعی یکی از نقاط قوت و عامل تعیین کننده در فعالیت های اقتصادی است و نیاز امروز کشور ایران نیز همین نکته است.

وی با بیان اینکه بسیج یک نقش راهگشا و تسهیل گرانه در عرصه اقتصاد ایفا می کند،  گفت: برای شکوفایی اقتصاد کشور به کار فرهنگی برای تغییر شیوه زندگی و تغییر بینش ها در حوزه اقتصاد نیازمندیم و مهندسین بسیجی در زمینه این تغییر نگرش و ارائه الگوی اقتصاد مقاومتی نقش اصلی را بر عهده دارند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر با تاکید بر اینکه  نظام سلطه و استکبار جهانی  نمی خواهند کشوری بدون کمک آنان در زمینه صنعت و اقتصاد موفق شده و تبدیل به الگو شود، گفت: موفقیت نظام اسلامی در عرصه سیاست و سایر عرصه ها موجب ترس استکبار جهانی شده و توطئه های اقتصادی آنان بر علیه ملت ایران با هدف جلوگیری کردن از الگو شدن ایران برای سایر ملت هاست.

سرهنگ پاسدار کوشکی با بیان اینکه ارائه تسهیلات اقتصاد مقاومتی موجب ایجاد اشتغال و افزایش تولید در استان فارس شده است، خاطرنشان کرد: برگزاری همایش صادرات به روسیه و کمک به احیای کارخانجات توسط سازمان بسیج مهندسین استان فارس از اقدامات تاثیرگذار و خلاقانه این سازمان در راستای رونق تولید و حمایت از اشتغال بوده اند که نتایج مثبت آن در سطح استان فارس قابل مشاهده است.

* دکتر علی‌اصغر شهبازی ضمن بازدید از این دوره آموزشی با تجلیل از میزبانی شایسته استان فارس، گفت: در عصر حاضر سازمان بسیج مهندسین صنعتی می تواند بعنوان یکی از تاثیرگذار ترین اقشار در عرصه رونق اقتصاد کشور نقش آفرینی کند.


رییس سازمان بسیج مهندسین کشور با بیان اینکه مهندسین بسیجی در عرصه مقابله با تحریم های اقتصادی کارنامه درخشانی دارند، خاطرنشان کرد: روحیه بسیجی و جهادی یکی از شاخصه های برتر اعضای سازمان بسیج مهندسین است و موفقیت های اعضای این سازمان در صنایع و طرح های اقتصادی زبانزد است.

شرح تصویری این دوره آموزشی را اینجا ببینید.
نام:
ایمیل:
* نظر: