کد خبر: ۱۱۴۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
مدیرعامل شرکت واسپاری آتیه صبا خبر داد؛
به گفته مدیرعامل شرکت واسپاری آتیه صبا وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری تاکنون ۵۲۰ دستگاه خودرو به بازنشستگان ثبت نام کننده در طرح فروش اقساطی خودرو در تهران و سایر استان های کشور تحویل شده است./بسیج کارگری:لازم به ذکر است که سازمان بسیج کارگری نیز در حال واگذاری خودرو با شرایط آسان به کارگران می باشد برای اطلاع از جزئیات طرح به کانال تلگرامی kousar132@ وارد شوید.




به گزارش ایلنا، مدیرعامل شرکت واسپاری آتیه صبا وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری از تحویل بیش از ۵۰۰ دستگاه خودروی لیزینگی به بازنشستگان متقاضی طرح فروش اقساطی خودرو خبر داد.

امید روحانی اظهار داشت: تاکنون ۵۲۰ دستگاه خودرو به بازنشستگان ثبت نام کننده در طرح فروش اقساطی خودرو در تهران و سایر استان های کشور تحویل شده است.

روحانی با بیان اینکه ۲۶۰ دستگاه از خودروهای تحویلی از سوی شرکت ایران خودرو، مدل ۹۶ بوده است، گفت: از ۱۰ دی ماه ۹۶ بقیه خودروهای تحویلی از سوی شرکت ایران خودرو به بازنشستگان کشوری مدل ۹۷ است.

مدیرعامل شرکت واسپاری آتیه صبا همچنین تاکید کرد: مهلت مراجعه و ثبت نام بازنشستگان صندوق بازنشستگان کشوری که برای آن ها پیامک ارسال شده بود، روز پنجشنبه ۲۱ دی ماه در نمایندگی های مجاز ایران خودرو پایان می یابد که این تاریخ به هیچ عنوان قابل تمدید نیست.

نام:
ایمیل:
* نظر: