کد خبر: ۱۱۴۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲
فرمانده سپاه ناحیه استهبان:

فرمانده سپاه ناحیه استهبان:دولت آمریکا یک دولت خودخواه است و رئیس جمهور بی ادب این کشور برای ارزش های انسانی ارزشی قائل نیست

به گزارش تنویر استهبان،فرمانده سپاه ناحیه استهبان در جلسه شورای فرماندهی در سپاه ناحیه استهبان گفت:دولت آمریکا فقط خود و منافعش را می بیند و مست ثروت خود گشته و ارزشی برای دیگر ملت ها و انسان ها قائل نیست.

وی بیان داشت:ما در آموزه های دینی داریم که هر کس ثروتمندتر و قدرتمند تر است باید بیشتر دستگیر ضعفا و مستضعفین باشد و این را عقل نیز حکم می کند یعنی ارزش های انسانی حکم می کند که باید به مستضعفین کمک کرد اما دولت مستکبر و گردنگش و مغرور آمریکا به راحتی می آید و به ملت بزرگ افریقا توهین می کند و از آن طرف ادعای حقوق بشر دارد.

فرمانده سپاه ناحیه استهبان گفت:چندین هزار کودک و بچه بی گناه دارند در یمن از گرسنگی و بیماری های وبا و دیفتری از بین می روند اما صدای حقوق بشر و آمریکا در نمی آید اما از طرف دیگر در همین اغتشاشات اخیر می گویند ما نگران حقوق بشر در ایران هستیم.کدام عقل این دروغ های بزرگ را باور می کند.

وی بیان داشت:در همین حوادث اخیر،نیکی هیلی سفیر ایالات متحده آمریکا در سازمان ملل، درخواست جلسه اضطراری تشکیل شورای امنیت سازمان ملل متحد برای رسیدگی به اعتراضات اخیر در ایران می دهد،خب اگر اینها دلسوز حقوق بشر هستند چرا درخواست یک جلسه اضطراری برای رسیدگی به وضع مردم و کودکان دولت یمن را نمی دهند.

احمدی جابری گفت:عجیب است تناقض گویی ها و یک بام و هوای آمریکایی ها،از یک طرف می گویند ما دلسوز مردم ایران و حقوق بشر هستیم و از طرف دیگر ما را تحریم می کنند،از یک طرف می گویند ما در کنار ملت ایران هستیم و از طرف دیگر ورود ایرانیان را به آمریکا ممنوع می کنند،اینها دیگر بی شرمی و بی حیایی را به اوج رسانده اند.

وی بیان داشت: امروز اختیار فضای مجازی در دست دشمنان ما از جمله صهیونیست ها و آمریکایی ها است،باید فکری به حال این فضا شود،آیا رواست که اجازه داد یک فضا که در اختیار دشمن است و دارد شبهه پراکنی می کند را با دست خودمان به داخل کشور راه بدهیم؟ما باید از ظرفیت های خودمان استفاده کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: