آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۱۴۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۰
دبیر یادواره شهدای مدافع حرم فارس اعلام کرد :
سرهنگ پاسدار زارعی گفت: تاکنون ۷۹ شهید مدافع حرم و امنیت فارس اطلاعات و آمار آنان جمع‌آوری شده است،
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛  نخستین یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان فارس  اوایل اسفندماه امسال  در شیراز برگزار می‌شود.
 
سرهنگ موسی زارعی  در مجمع عالی بسیج سپاه ثارالله شیراز سخن می گفت اظهار داشت: همزمان با دهه فاطمیه در اوایل اسفندماه نخستین یادواره شهدای مدافع حرم وامنیت استان فارس در شیراز به دبیری سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز برگزار می شود.


وی گفت: خانواده‌های شهدا از سردار قاسم سلیمانی برای حضور وسخنرانی دراین مراسم دعوت کرده اند.

دبیر یادواره شهدای مدافع حرم وامنیت استان فارس گفت: برنامه‌ها و پیش یادواره‌های شهدا مختلفی تا روز مراسم در حال برگزاری است که با مشارکت ادارات ونهادهای مختلف استان فارس ، سپاه فجر و نواحی بسیج شیراز این مراسم برگزار می‌شود.

سرهنگ زارعی با بیان اینكه ۷۹ شهید مدافع حرم و امنیت فارس تا به امروز اطلاعات و آمار آنان جمع‌آوری شده است، گفت: در این یادواره یاد شهدای امنیت جنوب شرق و شمال کشور از فارس گرامی داشته می‌شود.

وی با تصریح اینكه شهدای مدافع حرم وامنیت شهدای مظلومی هستند که کیلومترها از مرزهای میهن برای دفاع از اسلام وانقلاب سختی کشیدند و به شهادت رسیده‌اند، گفت: اگر دفاع مقدس جوانانی مثل شهید فهمیده داشت امروز شهید حججی‌ها که سن و سال را نمی‌شناسند، دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: