آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۴۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴
فرمانده سپاه فجر:
سردار غیاثی گفت: شکست فتنه 96 نشان داد انقلاب اسلامی علاوه بر موفقیت در بُعد فرامرزی دارای استحکام درونی و ریشه دار در بین ملت ایران است.
به گزارش تنویر، همایش و کارگاه توجیهی برنامه های سال یک هزار و سیصد و نود هفت بسیج استان فارس با حضور سردار سید هاشم غیاثی و فرماندهان بسیج شهرستان شیراز در مجموعه فرهنگی امام علی (علیه السلام) سپاه فجر فارس برگزار شد.

سردار غیاثی در این مراسم با تجلیل از آمادگی و حضور فعال بسیجیان در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی طِی فتنه اخیر، خطاب به فرماندهان بسیج گفت: فتنه 96 با فتنه های پیش از آن متفاوت بود بنابراین باید آمادگی خود را حفظ کنید زیرا از این پس با فتنه های پیچیده تری روبرو خواهید شد.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه فتنه 96 یک جنگ نیابتی بر علیه انقلاب اسلامی بود که منافقین، سلطنت طلب ها و وابستگان داخلی پیاده نظام آن بودند، گفت: در فتنه 96 همه دشمنان انقلاب اسلامی و عناصر معاند داخلی و خارجی بصورت منسجم با پشتیبانی استکبار جهانی به میدان وارد شدند اما مردم با بصیرت انقلابی  صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و این گونه انسجام و اتحاد پیوسته دشمنان انقلاب اسلامی بار دیگر و بصورت یکجا شکست خورد.

سردار غیاثی با بیان اینکه " ایجاد نارضایتی در بین مردم " از اهداف اصلی دشمنان انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی یک طرح پیچیده برای ایجاد اغتشاش فراگیر در کشور داشتند و شکست فتنه 96 نشان داد انقلاب اسلامی علاوه بر موفقیت در بُعد فرامرزی دارای استحکام درونی و ریشه دار در بین ملت ایران است.

وی خطاب به فرماندهای بسیج فارس گفت: نسبت به تحولات اجتماعی شناخت، تحلیل، پیش بینی و پیشگیری داشته باشید و در زمان مناسب اقدامات موثر را انجام دهید.

فرمانده سپاه فجر در بخش دیگری از صحبت هایش با بیان اینکه سازمان برای گردشکار مناسب نیاز به برنامه، منابع و ساختار دارد، گفت: " انضباط در کار " شرط اصلی موفقیت سازمان در ماموریت هاست که این حوزه به سه بخش انضباط ظاهری، معنوی و سازمانی تقسیم می شود.

وی خاطرنشان کرد: مهم ترین مبحث انضباط بخش انضباط معنوی است یعنی هر فردی در سازمان حتی در صورت عدم وجود نظارت و بازرسی، خود را در برابر خداوند متعال مسئول بداند و اگر این شاخصه در سازمان تقویت شود انسجام سازمانی به وجود خواهد آمد.

سردار غیاثی با بیان اینکه رشد و تعالی سپاه در گروءِ انضباط، معنویت و خلوص است، گفت: استکبار جهانی از فرهنگ بسیجی واهمه دارد و آنچه عامل موفقیت انقلاب اسلامی طِی سال های گذشته بوده همین تفکر بسیجی و میدان داری سپاه بوده است.

 وی با بیان اینکه رسالت مهم فرماندهان بسیج تربیت نیروهای بسیجی در تراز انقلاب اسلامی است، گفت: تدوین برنامه بسیج در سال 97 براساس پیشنهادات فرماندهان بسیج با نگاه اجرای کِیفی، اثربخش بودن برنامه ها و حذف برنامه های تکراری خواهد بود.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه نفوذ به رده های مختلف بسیج ار برنامه های اصلی دشمنان انقلاب اسلامی است، گفت: تمرکز بر اجرای کِیفی طرح اعتلای بسیج، ارتقاء آمادگی رزمی بسیجیان، اجرای برنامه های فرهنگی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و بصیرت افزایی در جامعه از وظایف مهم فرماندهان بسیج است.

وی ادامه داد: تعداد بسیار زیادی از بسیجیان فارس در قالب طرح تربیتی صالحین سازماندهی شده اند و این یک شبکه جریان ساز ولایی در کشور است که می تواند اقدامات اثربخشی را در جامعه بسیجیان اجرایی کند.

سردار غیاثی با بیان اینکه برنامه اصلی سازمان بسیج زنان در سال 97 افزایش نقش آفرینی با محوریت خانواده خواهد بود، خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ نماز و احیاء فرایض امر به معروف و نهی از منکر از دیگر رسالت های مهم بسیج است زیرا فراموشی این فرایض نقطه آغاز انحطاط جامعه است.
نام:
ایمیل:
* نظر: