آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۵۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳
جانشین فرماندهی سپاه فجر:
سردار گزنی گفت: دستیابی به یک جامعه اسلامی و انقلابی جز با تلاش زنان بعنوان یک قشر تعیین کننده، تقویت بصیرت و بهره گیری از روحیه بسیجی و جهادی ممکن نخواهد بود.
به گزارش تنویر، آئین تکریم و معارفه مسئولان سابق و جدید سازمان بسیج جامعه زنان استان فارس با حضور سردار ابوالفضل گزنی جانشین فرماندهی سپاه فجر برگزار شد.

سردار گزنی در این مراسم با تاکید بر اینکه حضرت زینب (سلام الله علیها) شایسته ترین الگو برای زنان مسلمان هستند، گفت: ایشان مهم ترین رسالت خویش را که تبیین نهضت حسینی و واقعه کربلا بود به بهترین نحو ممکن به انجام رساندند.

وی با بیان اینکه توطئه های استکبار جهانی بر علیه انقلاب اسلامی در هر دورانی شکل خاصی به خود گرفته است، گفت: هدف اصلی فتنه گران براندازی نظام اسلامی است و در فتنه 96 نیز دو قرارگاه تاکتیکی، اطلاعاتی و عملیات روانی - رسانه ای استکبار جهانی در دو سوی مرزهای کشور براندازی انقلاب اسلامی را برنامه ریزی کرده بودند.

جانشین فرماندهی سپاه فجر با بیان اینکه باید عمق دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی و ملت ایران را درک کنیم، گفت: تاثیرگذاری بر سیاست های منطقه ای و بین المللی انقلاب اسلامی یکی از اهداف اصلی استکبار جهانی است.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد فاصله بین رهبری و مردم یکی از راهبردهای اصلی دشمنان انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: برنامه های استکبار جهانی بر روی سه محور فلسطین، سرکوب کردن  حزب الله و ملت های مسلمان منطقه و مقابله با انقلاب اسلامی ایران متمرکز شده اند.

سردار گزنی افزود: تجزیه کشورهای منطقه، نظام سازی و تشکیل دولت های همراه، تقویت رژیم صهیونیستی و حمایت از رژیم سعودی از برنامه های آمریکا در منطقه است.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی بدنبال تاثیرگذاری بر روی اقشار جامعه ایران بخصوص قشر زنان هستند، گفت: بسیج جامعه زنان در دفاع از انقلاب اسلامی نقش تعیین کننده ای دارد و باید دو مولفه پاسداری غیر محافظه کارانه و مطالبه گری منطقی از مسئولان را در راس برنامه های این سازمان قرار گیرند.

جانشین فرماندهی سپاه فجر با بیان اینکه قشر زنان یکی از تاثیرگذارترین اقشار در جامعه و خانواده های ایرانی هستند، گفت: دستیابی به یک جامعه اسلامی و انقلابی جز با تلاش زنان بعنوان یک قشر تعیین کننده، تقویت بصیرت و بهره گیری از روحیه بسیجی و جهادی ممکن نخواهد بود.

وی با بیان اینکه آینده انقلاب اسلامی یک آینده روشن است، گفت: یکی از اهداف اصلی استکبار جهانی ترویج روحیه یاس و نااُمیدی در جامعه و خانواده های ایران از طریق عملیات روانی و رسانه ای است.

سردار گزنی خطاب به مسئلان سازمان بسیج جامعه زنان استان فارس خاطرنشان کرد: برنامه های این سازمان در سال 1397 براساس نگاهِ تاثیرگذاری موثر و رویکرد اثربخشی در جامعه و خانواده ها برنامه ریزی و اجرا خواهند شد.

به گزارش تنویر، در پایان این مراسم از زحمات خواهر حیدری تجلیل و خواهر بُرنده بعنوان مسئول جدید سازمان بسیج جامعه زنان استان فارس معرفی شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: