پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۲۹:۰۶
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۵۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
فرمانده بسیج دانشجویی لارستان خبر داد:
فرمانده بسیج دانشجویی لارستان از اعزام راهیان نور دانشجویی در اسفندماه سال جاری خبر داد
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان،علیرضا پیرمراد  بابیان اینکه راهیان نور یکی از مؤثرترین و اثرگذارترین اردوی معرفتی و تشکیلاتی برای نسل جوان است که علاوه بر انتقال گفتمان ایثار و شهادت از نسل گذشته به نسل امروز، اثر فردی و رفتاری و فرهنگی برای جامعه جوان امروزی کشور دارد اظهار داشت: دفتر بسیج دانشجویی لارستان با برنامه‌ریزی گسترده و سرلوحه قرار دادن تجربیات سال‌های گذشته اقدام به برگزاری این اردوی معنوی و تربیتی در سال جاری می‌کند.

وی هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور را تحکیم هویت ملی و دینی و تقویت روحیه خودباوری و استکبارستیزی دانست و معرفی شهدا به عنوان الگوی ماندگار به نسل جوان امروز، دستیابی به اعزام سالانه حداقل ۱۰ درصد از دانشجویان و تعمیق معنویت، بصیرت و افزایش معرفت دینی را از دیگر اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور برشمرد.

فرمانده بسیج دانشجویی لارستان با تأکید بر جلب و مشارکت و همکاری گسترده ظرفیت همه دانشجویان و تشکل‌های قانونی در برگزاری اردوهای راهیان نور دانشجویی، تصریح کرد: در شهرستان‌های بزرگ و دارای دانشگاه‌های دولتی و آزاد اسلامی به منظور هم‌افزایی، هماهنگی و پشتیبانی از اردوی راهیان نور دانشجویی، با مسوولیت رئیس بزرگ‌ترین دانشگاه آن شهرستان، قرارگاه راهیان نور دانشجویی تشکیل می‌شود.

وی از انتخاب مهدی مهدی‌زاده رئیس دانشگاه آزاد لارستان به عنوان مسوول ستاد راهیان نور دانشجویی لارستان خبرداد و گفت: حسین زینل‌زاده مسئول اردویی  راهیان نور سپاه ناحیه لارستان به عنوان مسئول پشتیبانی، علیرضا پیرمراد به عنوان مسئول دبیرخانه و ستاد هماهنگ‌کننده راهیان نور دانشجویی لارستان معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه تاریخ اردوی راهیان نور دانشجویی در ۲ بازه زمانی ۱۴ تا ۱۷ اسفندماه ویژه برادران  و  ۲۰ تا ۲۳ اسفندماه ویژه خواهران است، عنوان کرد: در این اردوها به شکلی برنامه‌ریزی‌شده از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور ازجمله طلائیه، اردوگاه شهید باقری، علقمه و شلمچه، فکه، هویزه و رزمایش فرهنگی رزمی در اردوگاه شهید مسعودیان بازدید به عمل می‌آید.

این مقام مسئول اولویت حضور  در این اردو را با دانشجویان جدیدالورود و اعزام اولی دانست و خاطرنشان کرد:  ظرفیت تعداد دانشجویان اعزامی تا ۴۰۰ نفر است و با توجه به تجربیات سنوات گذشته به صورت پیشنهادی برای هر دانشگاه سهمیه مشخص می‌شود.

پیرمراد در پایان از دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در اردوهای راهیان نور دانشجویی خواست تا از ۲۰ بهمن‌ماه جاری تا ۵ اسفندماه با مراجعه به دفاتر بسیج دانشجویی در دانشگاه‌های لارستان اقدام به نام‌نویسی کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: