آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۵۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸
فرمانده سپاه فیروزآباد از برگزاری 340 عنوان برنامه فرهنگی توسط سپاه و رده‌های بسیج این شهرستان در ایام الله دهه فجر امسال خبر داد.
سرهنگ پاسدار شمشاد محبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فیروزآباد در گفتگو با خبرنگار فیروزنا ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران مرهون رهبری های پیامبرگونه امام خمینی (ره) و مجاهدت ها و فداکاری های مردم عزتمند ایران اسلامی بود که در برابر ظلم و ستم شاهنشاهی ایستادند و تا آخرین قطره خون خود در برابر ظلم و استبداد طاغوت مقاومت کردند.

 

سرهنگ محبی با بیان اینکه دهه فجر نماد عزت و افتخار ایران اسلامی است اظهار داشت: مردم از رژیم ستم شاهی که ظلم های فراوانی به ملت خود وارد کرده بود به ستوه آمده و با رهبری امام خمینی(ره) کاخ ظلم و ستم را ویران کرده و برای همیشه به زباله دان تاریخ فرستاد.

 

 فرمانده سپاه فیروزآباد گفت: یکی از مهمترین ویژگیهای این انقلاب که آن را با سایر انقلاب ها و قیام های قبل از خود متمایز مینماید و موجب شده که این انقلاب با تمام مشکلات پیروز و با قوت به راه خودش ادامه دهد، مردمی بودن و ملی بودن انقلاب اسلامی و حضور اقشار مختلف در آن بوده است.

 

سرهنگ محبی در ادامه گفت: این انقلاب متعلق به همه مردم است چرا که همه اقشار جامعه در به ثمر رسیدن و تدوام این انقلاب تا به امروز سهم داشتند و حضور گسترده مردم در مراسمات متنوع دهه فجر بویژه راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهد بود.

 

 وی با اشاره به اهمیت فضاسازی سطح شهر به مناسبت دهه فجر افزود: فضاسازی شهرستان در این دهه باید به‌ گونه‌ای باشد که فضای مبارزات مردمی و حال و هوای پیروزی انقلاب را در سال 57 تداعی کند.

 

فرمانده سپاه فیروزآباد گفت: 340  عنوان ویژه  برنامه در دهه فجر امسال توسط  سپاه شهرستان فیروزآباد و رده های مختلف بسیج این شهرستان برگزار می شود.

 

وی نواختن زنگ انقلاب، یادواره شهدای حوزه ای و منطقه ای، اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم، افتتاح پروژه هابی محرومیت زدایی، برگزاری مسابقات متنوع ورزشی و کوهنوردی، همایش پیاده روی خانوادگی، برپایی ایستگاه سلامت، برپایی نمایشگاه عکس انقلاب، سرکشی از خانواده های معظم شهدا، برگزاری نشستهای بصیرتی و روشنگری با موضوع استکبار ستیزی و برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت دهه فجر در 30 روستا و مراکز بخش را از برنامه‌های شاخص در این ایام عنوان کرد.

 

محبی با اشاره به روز ۱۴بهمن سالروز اولین راهپیمایی مسلحانه علیه رژیم منحوس پهلوی و تسخیر اولین ساواک جهنمی شاه توسط مردم فیروزآباد اظهار داشت : در 14 بهمن 57 اولین راهپیمایی مسلحانه علیه رژیم منحوس پهلوی و تسخیر اولین ساواک جهنمی شاه توسط مردم غیور شهرستان فیروزآباد صورت گرفت که این روز در تقویم کشور به نام روز شهرستان فیروزآباد نامگذاری شده است که امسال هم برای پنجمین سال پیاپی این روز توسط مردم ولایتمدار و شهید پرور فیروزاباد گرامی داشته خواهد شد.


  فرمانده سپاه فیروزآباد در ادامه گفت: باید برنامه ها در سطح شهرستان به گونه ای اجرا شود که نشان دهنده عظمت و اقتدار بیش از پیش ایران اسلامی باشد.


وی حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن را متذکر شد و بیان داشت: باید با حضوری گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نشان دهیم که همچنان در مسیر انقلاب اسلامی و در مسیر ولایت فقیه قدم برمی داریم و لحظه ای از آرمان های خود عقب نشینی نخواهیم کرد

نام:
ایمیل:
* نظر: