کد خبر: ۱۱۵۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰
سردار شیخی :
سردار شیخی از فرماندهان دفاع مقدس در یادواره شهدای انقلاب،دفاع مقدس،مدافعان حرم ، امنیت و اقتدار شمال غرب شیراز در مسجد خاتم الانبیاء(ص)شهرک گلستان گفت:امروز مفتخریم در سرتاسر جهان پرچمدار مبارزه با استکبار هستیم.
سردار شیخی  در این مراسم که با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران شمال غرب شیرار برگزار شد ضمن تسلیت دهه فاطمیه و گرامی داشت دهه فجر و یادو خاطره شهدا بیان داشت:نگاه به حادثه انقلاب اسلامی بستگی به اعتقاد،ایمان و جهان بینی دارد.

وی افزود: هرچه به خدا نزدیکتر باشیم نگاهایمان به انقلاب فرق می کند چرا که امام خمینی(ره) دین خدا را زنده نموده است و مسیری که جابه جا شده بود را  برگرداند.

 شیخی تصریح داشت: امروز وضعمان از قبل از انقلاب در خیلی از عرصه ها از قبیل هسته ای،فناوری،نانو و... بهتر شده و پیشرفت نموده ایم.

وی با اشاره به اینکه در کشور چهل هزار مستشار خارجی وجود داشت که با تصویب قانون کاپیتولاسیون حق توحش نیز می گرفتند گفت :امام خمینی(ره) در سال1357 انقلابی اسلامی را به راه انداخت و باعث فرار آنها از کشور گردید.

سردار شیخی بیان نمود: امروز وضعیت گرایش به دین اسلام  افزایش یافته و اسماء مبارکی همچون فاطمه(س) و محمد(ص) پرشمارترین اسم ها در جهان می باشند و انقلاب اسلامی را از هرنظر که آن را  مورد بحث و بررسی قرار دهیم به حول و قوه الهی افتخار آمیز بوده است.

وی در ادامه با طرح این سوال که آیا حقوق های نجومی،دو تابعیتی ،ثروت های چند میلیاردی و فرزندان خارج نشین و...  محصول انقلاب هستند ، گفت : قطعا اینطور نیست بلکه آنان نفوذی هستند و هیچ گونه ارتباطی با انقلاب ندارند.

شیخی افزود: اگر کسی می خواهد جنایات شاه را ببیند برود خاطرات مادر شاه و فرح را بخواند تا با وضع مملکت در آن دوران آشنا شود.

وی خاطر نشان نمود: امروز وضع فعلی افراد ملاک می باشد و برخی افراد که به هر دلیلی مسیر خود را تغییر دادند محصول انقلاب نیستند چرا که در زمان پیامبر نیز وقتی هنوز پیکر مبارک پیامبر (ص) به خاک سپرده نشده بود  تعدادی از مسیر حق برگشتند.

سردار شیخی در پایان صحبت هایش گفت : امام(ره) انقلاب ما را انقلاب مستضعفین نام نهاد و این انقلاب را  به تاریخ اسلام  گره زد و به سمت انقلاب امام زمان (عج)  سوق داد که میدان دار آن مستضعفین و انقلابی عدالت محور می باشد .

نام:
ایمیل:
* نظر: