کد خبر: ۱۱۵۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای فسا :
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای فسا بمناسبت 22 بهمن ماه بیانه ای صادر نمود.
به گزارش تنویر ، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای فسا بمناسبت 22 بهمن ماه بیانه ای صادر نمود.
متن بیانیه بشرح ذیل می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم

«اِنَّ اللّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّیَ یُغَیِّروا ما بِاَنفُسِهِم»
بی تردید خداوند سرنوشت هیچ قوم و گروهی را تغییر نمی‌دهد تا آنها وضعیت خود را تغییر دهند.(رعد/آیه11)
بدون‌شک انقلاب مردم ایران دربهمن ماه سال57 یکی از ده انقلاب بزرگ جهان و مهمترین تحول سیاسی در تاریخ ایران به شمار می‌رود؛چراکه آن روزها با حرکت وحدت آفرین و یکپارچه ملت ایران با رهبری امام‌خمینی(ره)،نظام فرتوت سلطنت برانداخته و قدرت در همه‌ی ابعاد به دست صاحبان اصلی آن یعنی مردم سپرده می‌شود.
انقلاب اسلامی ایران در کنار همه‌ی شگفتی ها و خرق عادت‌ها،در همان روز های ابتدایی حیاتش توانست اندیشه های التقاطی و ایدئولوژی های آن زمان همچون مارکس را کنار بزند و با اتکاء به اسلامیت و جمهوریت ثابت قدم پیش رود.
اگر نیک بنگریم،این نظام اسلامی‌ که اکنون در آن تنفس می‌کنیم برای آنکه بتواند با اقتدار پرچمش را به اهتزاز درآورد و استقلالش را زمینه های سیاسی، اقتصادی ، فرهنگی و امنیتی حفظ کند؛ متحمل هزینه هایی همچون از دست دادن شخصیت های برجسته ای مانند شهیدان مطهری، بهشتی،... و از همه بالاتر ریخته شدن خون گلگون هزاران جوان مومن در هشت سال دفاع مقدس شده است.
 فلذا از خود انقلاب مهم‌تر ،حفظ آن است ؛که الحمدلله مردم باغیرت و ولایتمدار  این مرز و بوم علاوه بر حفظ آن بر بنای آرمان‌های انقلاب، توانسته‌اند آن را نشر دهند و در مقابل آسیب دیدگان از آن یعنی دشمنان، باقدرت بایستند و این وظیفه ماست که این میراث گرانسنگ را با حفظ ارزش ها وباورها به نسل های بعد منتقل کنیم و این همان باور حاکمیت بخشیدن به دین خدا و متلاشی ساختن قدرت های پوشالی، شیطانی و طاغوت است.
اکنون در آستانه چهلمین بهار انقلاب اسلامی بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان فسا اذعان میدارد دشمنان داخلی و خارجی نظام اسلامی ایران و فتنه‌گران و معاندین داخلی که مجری طرح های بیگانگان در داخل کشور می باشند، بدانند که امسال نیز همچون سنوات گذشته، مردم پرشور و ولایتمدار وبویژه جوانان مومن انقلابی با شرکت در راهپیمایی پرشکوه 22بهمن، دوباره  مشتی پولادین بردهان دشمنان این سرزمین می‌زنند و به استعمارگران جهان نشان می دهند که مشکلات اقتصادی و تحریم‌های آنها بر سر راه این نظام، مردم را از این حرکت الهی ناامید و دلسرد نکرده بلکه همت شان را نیز قوی تر کرده است و انشاءاله متحد و یکصدا با محوریت رهبر انقلاب حضرت امام خامنه ایی گامهای بلندتری را به سوی انقلاب حضرت مهدی (عج)بر می دارد.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های  شهرستان فسا
نام:
ایمیل:
* نظر: