جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۲۴:۵۳
کد خبر: ۱۱۵۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۰
به مناسبت دهه ی فجر
فرمانده سپاه ناحیه خرامه و نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان به بیان برنامه های دهه فجر پرداختند.
به گزارش روابط عمومی سپاه خرامه، علی اکبر طحان فرمانده سپاه ناحیه خرامه اظهار داشت: هدف از برگزاری برنامه های دهه فجر انتقال فرهنگ انقلابی به نسل جدید جامعه است که امسال در قالب 52 عنوان، برنامه ریزی شده است.

وی افزود: برگزاری کرسی تلاوت با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان در 16 بهمن ماه در مسجد جامع همراه با نماز مغرب و عشاء و همایش مشترک ائمه جماعات، هیئت امناء و فرماندهان پایگاه ها از برنامه های این روز است.

طحان ادامه داد: یاداوره شهدای مدافع حرم و مدافع اهل بیت(ع) و همچنین یادواره شهدای عشایر در روز پنج شنبه 19 بهمن ماه بخشی از برنامه های است که در راستای پاسداشت مقام شهدا برنامه ریزی شده است.

فرمانده سپاه خرامه گفت: شاخصه برنامه های دهه فجر مراسم راهپیمایی بزرگ 22 بهمن است که از ساعت 9 صبح از محل درب سپاه ناحیه خرامه آغاز و امسال نیز مردم شریف شهرستان خرامه با حضور پررنگ خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند زد.

حجت الاسلام محدعلی مختاری نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه خرامه اظهار داشت: امسال مردم شریف ایران حضور پررنگ تری در برنامه های دهه فجر خواهند داشت چرا که با برملاشدن نقشه های شوم دشمن، حضور مردم نشان دهنده بصیرت مردم خواهد بود.



وی افزود: مردم باید علاوه بر حضور فیزیکی، در فضای مجازی نیز روشنگری داشته باشند و دستاوردهای انقلاب در حوزه های مختلف را ترویج دهند تا پاسخ قاطعی به یاوه گویی های دشمنان این مملکت باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر: