پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۱۳:۲۶
کد خبر: ۱۱۵۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸
بمناسبت دهه مبارک فجر
به نام خدا
سومین بیمارستان صحرایی بسیج جامعه پزشکی استان فارس در سال 96،بمناسبت دهه مبارک فجر در بخش سیمکان شهرستان جهرم برگزار شد.
 
به گزارش نظری، روابط عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی، بیمارستان صحرایی شهدای انقلاب به همت بسیج جامعه پزشکی فارس و همکاری دانشگاه علوم پزشکی و اورژانس شیراز، دانشگاه علوم پزشکی و اورژانس جهرم، بسیج جامعه پزشکی و سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جهرم، در دوزه، مرکز بخش سیمکان، به مدت 3 روز برپا گردید.
 
"صفری" مدیر درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس و مسئول بیمارستان صحرایی شهدای انقلاب گفت: این بیمارستان از 25 تا 27بهمن ماه با  16 عنوان تخصص وحضور 72 نفر-روز متخصص و فوق تخصص، به مردم ولایتمدار این منطقه ،خدمات بهداشتی ، درمانی و آموزشی ارائه نمودند.
وی افزود:خدمات ارائه شده، شامل کلینیک های تخصصی، عمومی و خدمات پاراکلینیک می باشد و  اساتید متخصص و فوق تخصص در رشته های:
قلب، زنان، اعصاب و روان، گوش و حلق و بینی، کلیه و مجاری، ارتوپد، داخلی، مغز و اعصاب، چشم، اطفال، تغذیه،رادیولوژیست،جراح عمومی، طب اورژانس ، بیهوشی، دندان پزشک و در دیگر خدمات می توان  به عمل های جراحی، روانشناسی،علوم آزمایشگاهی، بینایی سنجی، پرستاری، مامایی، کارشناس تغذیه، رادیولوژی،داروخانه و آموزش های بهداشت دهان و دندان،بهداشت فردی و محیط، مشاوره خانواده و پخش پمفلت های آموزشی اشاره کرد.
 
در پایان نیز، دکتر"فرخ بهارلویی"رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس  از کلیه افراد و ارگان هایی که در این امر خداپسندانۀ خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار و کم بضاعت، یار و همراه این سازمان بودند، تقدیر و تشکر به عمل آورد.
 
 
 
نام:
ایمیل:
* نظر: