گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۱۱۶۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
با حضور رئیس سازمان بسیج رسانه فارس صورت گرفت:
کانون بسیج رسانه شهرستان لامرد با حضور اسدالهی فرماندار لامرد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد، اژدری رئیس بسیج رسانه استان فارس و جمعی از خبرنگاران و فعالان رسانه و مدیران دستگاه‌های اجرایی صبح امروز راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی بسیج رسانه فارس، کانون بسیج رسانه شهرستان لامرد با حضور اسدالهی فرماندار لامرد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد، اژدری رئیس بسیج رسانه استان فارس و جمعی از خبرنگاران و فعالان رسانه و مدیران دستگاه‌های اجرایی صبح امروز راه‌اندازی شد.

فرماندار لامرد در این نشست اظهار داشت: اصحاب رسانه زنده‌دلان جامعه هستند وزنده بودن اصحاب رسانه در شهرستان لامرد بسیار خوشایند است که روحیه بسیجی بودن در همه آن‌ها وجود دارد.

محمد اسدالهی بابیان اینکه لامرد مردمانی ولایتمدار دارد و خدمتگزاری به آنان افتخار است، ادامه داد: هرکس در هر مسؤولیتی که هست، باید روحیه بسیجی داشته باشد و درخواست من از اصحاب رسانه شهرستان این است که ناامیدی را در جامعه ترویج ندهند.

وی با اعلام اینکه هیچ‌گاه از اصحاب رسانه در خصوص بیان انتقادها و گوشزد کردن‌ها دلگیر نخواهد شد، گفت: اصحاب رسانه مطالبه اصلی خود که همان رسیدگی به مشکلات مردم را با تمام توان انجام دهند و خود را درگیر هیچ شخص یا گروهی قرار ندهند.

اسدالهی خاطرنشان کرد: مغموم قرار دادن اصحاب رسانه از سوی افراد خیانت به نسل‌های آینده است، و کمبودها باید از سوی اصحاب رسانه گوشزد شود و مسوول خدمتگزار از انتقاد اصحاب رسانه استقبال می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد نیز در این مراسم با ابراز خرسندی از راه‌اندازی بسیج رسانه در شهرستان لامرد اظهار داشت: کانون بسیج لامرد به‌عنوان ششمین کانون در استان فارس کار خود را آغاز خواهد کرد.

حسن عبدالله‌زاده افزود: جبهه رسانه انقلابی توجه دادن و بیدار کردن است و از طریق موضوع بسیج رسانه دستاوردهای انقلاب را به جهانیان برسانیم و در مقابله با فتنه‌ها و هجمه‌های غربی از طریق رسانه، با تمام قوا ایستادگی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: کار جبهه رسانه انقلابی در این جنگ نامتقارن بسیار سخت است و دشمن در جبهه عظیم جنگ نرم با تمام امکانات ورود کرده، که باید با تمرکز به مقابله با آن بپردازیم که تربیت نیروی انقلابی و پرورش فکر انقلابی بهترین اهداف و آرمان خواهد بود.

عبدالله‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: کانون بسیج رسانه به‌عنوان قرارگاه رسانه‌ای عمل کند و همگان با هر دیدگاه و تفکری در این کانون حضورداشته باشند، که اگر چنین شود می‌توان به اهداف متعالی دست‌یافت.

هچنین مصطفی اژدری صبح امروز در  این مراسم  اظهار داشت: پیشنهاد راه‌اندازی بسیج رسانه 1390 در زمان سردار غیب پرور ارائه شد و استان فارس طلایه‌دار راه‌اندازی بسیج رسانه در کشور است.

وی افزود: با راه‌اندازی بسیج رسانه هر روز شاهد پویایی و افزایش شورو نشاط در این سازمان هستیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس با بیان اینکه محور فعالیت کانون بسیج رسانه لامرد در 4 حوزه جذب، آموزش، هدف‌گذاری، و واگذاری مأموریت است، گفت: برگزاری دوره‌های سواد رسانه‌ای اصلی‌ترین کار بسیج رسانه است زیرا تخصصی و حرفه‌ای عمل کردن از خصوصیات اصحاب رسانه باید باشد.

اژدری ادامه داد: جنگ نرم و رسانه فراتر از مرزها است و قلم و عکس اصحاب رسانه باید خیلی قدرتمند باشد و بسیج رسانه متعلق به همه است.

وی اضافه کرد: اصحاب رسانه باید علاوه بر کمک به همه مسوولان، بلندگوی مردم و مستضعفان نیز باشند.

رئیس سازمان بسیج رسانه از برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان فارس نیز خبر داد و تصریح کرد: سال آینده جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان فارس برگزار می‌شود که منتخبان استانی به جشنواره کشوری راه می‌یابند.

نام:
ایمیل:
* نظر: