پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۳:۲۰:۵۹
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۱۱۶۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
بمناسبت ایام فاطمیه (س)شورای امربمعروف و نهی ازمنکرکانون بسیج مهندسین کازرون تشکیل جلسه داد.
به گزارش بسیج مهندسین فارس ،در ابتدا مهندس محمدجعفر شفیعی مسئول بسیج مهندسین کازرون ضمن عرض تسلیت دخت نبی مکرم اسلام(ص) اظهار داشت:  خداوند تبارک و تعالی به حضرت فاطمه زهرا (س) چنان عظمتی عطا کرده که توصیف شأن و جایگاه آن حضرت قابل توصیف نیست.

مسئول بسیج مهندسین کازرون افزود: حضرت فاطمه (س) امام خویش را شناخت و هم با گفتار خویش از او حمایت همه جانبه کرد و هم تا پای جان در مقابل دشمنان امام و ولی خود ایستاد و سرانجام جان خویش را فدا کرد و شهید راه امامت شد.

مهندس شفیعی با بیان اینکه فرهنگ فاطمی یک فرهنگ انسان‌ساز است و حضرت زهرا (س) در اوج اقتدار و سرور زنان عالم بود، تصریح کرد: انسان باید ساختمان درون را به گونه‌ای بسازد که گناه آن را از پای در نیاورد در فرهنگ فاطمی سخنرانی، دفاع از حقیقت محض مد نظر است.

وی خاطرنشان کرد: حضرت زهرا(س) در همه شئون زندگی فردی و اجتماعی باید الگوی بانوان باشد و اگر بانوان ایشان را الگوی زندگی خود قرار دهند سعادتمند خواهند بود و اگر بانوان در تربیت فرزندان خود سیره و رفتار این بانو را مورد توجه قرار دهندفرزندانی با ایمان خواهند داشت.

مسئول بسیج مهندسین کازرون ابراز داشت: در این برهه زمانی که استکبار جهانی و ابتذال غرب در پی نابود کردن هویت زنان است، باید زنان جامعه اسلامی با حفظ عفت و حجاب خود ارزش والای زن را حفظ کنند. 
مهندس شفیعی ادامه داد: در این برهه از زمان عفیف بودن زن بدین معنا نیست که زن در خانه بنشیند و چادر بر سر بکشد، بلکه زن با حفظ حجاب و عفت و پاکدامنی خود در جامعه حضور یابد و از حریم خصوصی خود دفاع کند.

وی با اشاره به اینکه الگوی لباس های ایرانی اسلامی باید از سوی طراحان لباس مدنظر قرار گیرد، افزود: رسانه نیز در این مورد بسیار تأثیرگذار است و اکثر هنرمندان مطرح کشور که الگوی جوانان در پوشش هستند با رعایت این مهم می توانند در بحث ترویج فرهنگ حجاب بسیار موثر باشند

نام:
ایمیل:
* نظر: