کد خبر: ۱۱۶۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹
در فسا :
کمپن حمایت از چفیه در فسا آغاز شد.
به گزارش تنویر ، کمپین حمایت از چفیه در فسا آغاز شد
 پیام محکومیت،  در واکنش به بی احترامی به " #چفیه " در یادواره شهدای روستای خیراباد بیانیه صادر کرد
متن بیانیه به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
(وَ مَنْ یُعَظِّمْ شَعائِرَ اللَّهِ فَإِنَّها مِنْ تَقْوَى الْقُلُوبِ) ؛ سوره مبارکه حج_آیه ۳۲
هر کشوری در دفتر تاریخ خود افتخاراتی دارد که به آن می نازد. جمهوری اسلامی ایران به تمدن درخشان خود، مفاخرش و مردم همیشه در صحنه خود می نازد. مردمی که پس از گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی با حضورتماشایی و مردمی در حماسه ۲۲ بهمن و راهپیمایی محکومیت اغتشاشات دی ماه بار دیگر صحنه هایی از عشق،  دلدادگی و پیوند امام و امت به رخ جهانانیان کشانده و دشمنان قسم خورده انقلاب را مبهوت حضور هوشمندانه و شجاعانه خود کردند.
شهرها در ایران عزیز نیز هر کدام در دفتر تاریخ خود افتخارات و چهره های درخشانی دارند. افتخارات شهرستان شهیدپرور فسا تدین، سختکوشی، وحدت بی نظیر مردمی بوده است که در صحنه های مختلف و در راستای دفاع از ارزش های دینی و شعائر انقلابی همیشه حضوری پرشور و معنادار داشته اند. افتخار شهرستان فسا  ١۱۰۰ شهید گلگون کفن و ۵ شهید مدافع حرم که بر تارک دیار امام علی علیه‌السلام می درخشد. افتخارات این خطه جانبازان و ایثارگران و بسیجیانی است که در سنگر دفاع از میهن و ارزش های دینی و آرمان های انقلابی همیشه بیدار بوده و با بصیرت و زمان شناسی خود اثبات کرده اند که خوابیدن در سنگر انقلاب معنا ندارد.
 

اکنون سالهاست که جنگ سخت و نظامی به پایان رسیده است اما صحنه آرایی دشمن برای حذف انقلاب اسلامی پایان نیافته است. دشمن امروز با راهبرد نفوذ از رهگذر جنگ نرم وارد شده است و به دنباله استحاله انقلاب با حذف تدریجی ارزش ها و اصول انقلاب است. چفیه‌ای که امروز بر شانه های رهبر معظم انقلاب(حفظه الله) آرام گرفته است، خود آدرس و نشانی است تا دوستداران انقلاب هوشیار باشند که جنگ دشمن همچنان ادامه دارد و دفاع و مبارزه همچنان باقیست..



اما حرکت و بی احترامی فردی در یادواره شهدای روستای خیراباد که خود ادعای حضور در جبهه وهمرزمی با شهدا را دارد به چفیه در زمانی که برای سخنرانی دعوت میشود و چفیه که نماد شهادت و ایثار و بسیج است را روی دوش وی قرار می دهند اما ایشان با بی احترامی #چفیه را از روی دوش خود برداشته و در جیب خود قرار می دهد و باعث بی احترامی و تأثر مردم و خانواده معظم شهدا و سخنران یادواره یادگار دوران دفاع مقدس سردار اسدی میشود و سردار اسدی به جهت نشان دادن ارزش #چفیه به این فرد و پاسداری از ارزشها #چفیه را از این فرد میگیرد و بر دوش خود قرار می دهد و در بالای جایگاه #چفیه_ای قرار داشته که خم میشود و این #چفیه را نیز می بوسد شاید این فرد با فرار به جلو و به جهت کاهش تنفر خود در نزد مردم انقلابی اعلام کند که من در خود لیاقت گذاشتن #چفیه بر دوش خود را نداشتم که حتما هم چنین است اما مردم بیدار و هوشیار هستند و فریب اینگونه افراد را نمیخورند. و انتظار می رفت که سرهنگ نیکومنش به عنوان مسئول امور ایثارگران استانداری که در جلسه حضور داشته است نیز به این بی احترامی واکنش نشان دهد. در پایان همرزمان شهدای شهرستان و مردم انقلابی شهرستان فسا ضمن تجدید بیعت با ولایت و قدردانی از حضور آحاد مردم این خطه و خانواده معظم شهدا در دفاع از انقلاب و یادواره های شهدا و همچنین یادواره شهدای روستای خیرآباد ، اعلام میداریم هر گونه هتک حرمت به چفیه که از  نمادهای انقلابی و معنوی بوده و هنوز از آن عطر دل انگیز ایثار، ولایت ، شهادت طلبی، عزت و غیرت استشمام می شود در سطح شهرستان شدیدا محکوم است و انزجار خود را از این حرکت تلخ اعلام می نماییم.

کمپین حمایت از چفیه در پی بی احترامی به آن در یادواره شهدا
کمپین حمایت از چفیه در پی بی احترامی به آن در یادواره شهدا
کمپین حمایت از چفیه در پی بی احترامی به آن در یادواره شهدا
کمپین حمایت از چفیه در پی بی احترامی به آن در یادواره شهدا
کمپین حمایت از چفیه در پی بی احترامی به آن در یادواره شهدا
کمپین حمایت از چفیه در پی بی احترامی به آن در یادواره شهدا
کمپین حمایت از چفیه در پی بی احترامی به آن در یادواره شهدا
نام:
ایمیل:
* نظر: