گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۱۱۶۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۷
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس تاکید کرد:
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس گفت: رسانه‌ها باید جرائم حقوقی متخلفان چهارشنبه پایانی سال را منتشر کنند و خانواده نیز فضای شاد و مفرحی را در خانه برای مراقبت از فرزندان خود فراهم کنند.

به گزارش روابط عمومی بسیج رسانه فارس ، مصطفی اژدری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه «چهارشنبه سوری» هیچ ریشه تاریخی و دینی ندارد و با جشن‌های کهن ایرانی متفاوت و به نوعی استحاله فرهنگی است، اظهار داشت: نظام اسلامی با شادی مردم مخالفتی ندارد اما با آسیب‌رسانی به اموال عمومی و تضعیف سلامت و امنیت مرد برخورد می‌کند.

وی ادامه داد: افراد سودجو با نزدیک شدن به چهارشنبه پایانی سال اقدام به تولید و فروش مواد محترقه می‌کنند که موجب صدمات جسمی و حتی فوت افراد به ویژه نوجوانان و جوانان می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس افزود: آموزش و پرورش در فرصت باقی مانده از مربیان و معلم‌ها بخواهد تا به نوجوانانی که به دنبال تخلیه هیجانی کاذب در چهارشنبه پایانی سال هستند، آموزش‌هایی را در جهت کنترل رفتار ارائه دهند.

وی تاکید کرد: رسانه‌ها باید جرائم حقوقی متخلفان چهارشنبه پایانی سال را منتشر کنند و خانواده نیز فضای شاد و مفرحی را در خانه برای مراقبت از فرزندان خود فراهم کنند.

اژدری تصریح کرد: دشمن برای چهارشنبه پایان سال نیز برنامه‌ریزی می‌کند و تلاش دارد که با دعوت کردن جوانان بیشتر به اموال عمومی آسیب برسانند.

برچسب ها: بسیج رسانه فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: