گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۱۱۶۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۱
جلسه رئیس سازمان بسیج رسانه فارس با جانشین و مدیریت فرهنگی قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر استان فارس

به گزارش روابط عمومی بسیج رسانه فارس، در ابتدای این جلسه رئیس سازمان بسیج رسانه فارس در خصوص اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر در دین اسلام گفت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از موضوعات مهم مذهبی، فرهنگی و ارزشی در کشور است که دین مبین اسلام جایگاهی والا و ویژه ای دارد.

مصطفی اژدری با بیان اینکه فرجایگاه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید فرهنگ سازی شود، افزود: فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه وظیفه همگانی است و شرعی همه ما هست که در اجرای هر چه بهتر و کامل تر این فریضه دینی باید سهیم باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با تاکید بر تشكيل منظم جلسات شوراي امر به معروف و نهي از منكر، آموزش ، نشست هاي اعتقادي و معنوي ، برگزاري کارگاه با محوريت امر به معروف و نهي از منكر، برگزاري مسابقات فرهنگي و ... را از برنامه هايی عنوان کرد که برای ارتقاء هرچه بیشتر جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در بین اصحاب رسانه می تواند موثر باشد.

در ادامه این جلسه نیز اعضاء به بحث و تبادل نظر در خصوص راهکارهای ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکرپرداختند

ساماندهی و اجرای برنامه های فرهنگی اصحاب رسانه با محور امر به معروف و نهی ازمنکر، برگزاری منسجم جلسات هم اندیشی با محور برگزاری برنامه های امر به معروف و نهی ازمنکر ، شناسایی و معرفی طلایه داران و یاوران امربه معروف در بین اصحاب رسانه از جمله مصوبات این شورا بوده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: