گزارش
شهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
شهدای شاخص سازمان بسیج؛
boletشهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
مجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
boletمجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
یادداشت و گفتگو
حاج محسن سلام...
دلنوشته ای از حاج خیر الله مزارعی در وصف شهید حججی:
boletحاج محسن سلام...
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
رابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
یادداشت،
boletرابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
کد خبر: ۱۱۶۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸
گفتگو با فرمانده سپاه فراشبند :
فرمانده سپاه فراشبند در گفتگو با تنوبر فراشبند ؛سپاه و بسیج وفعالیت های آن را در سالی که گذشت وسال جاری تشریح نمودند

به گزارش تنویر فراشبند سرگرد عابدی نخست ضمن تبریک سال نو وهمچنین 12فروردین ماه سالروزتثبیت نظام مقدس اسلامی و گرامیداشت 13 رجب میلاد حضرت علی(ع) به همشهریان عزیز اظهار امیدواری نمود که سال 1397 سال ظهور حضرت ولی عصر(عج) باشد و ان شاءاله سالی پرخیر و برکت برای تمامی مردم شهرستان باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فراشبند ضمن ارائه گزارش عملکرد سال 1396 و ارائه اهم برنامه های سالی که گذشت، گفت: در سال قبل سپاه همچون گذشته برنامه های فرهنگی و اقتتصادی متعددی در شهرها و روستا های شهرستان فراشبند اجرا نمود. برنامه هایی از قبیل یادواره های متعدد شهدا، عملیات بزرگ راهیان نور و اعزام مقتضایان دانش آموز و عمومی اقشار مختلف به مناطق عملیاتی جنوب و همچنین استمرار طرح های اقتصاد مقاومتی ،برگزاری آموزش های نظامی گردان های بیت المقدس،انجام اردوهای جهادی، انجام برنامه های مختلف درقالب امربه معروف ونهی ازمنکر،توجه به حلقات صالحین  وبرگزاری نشست های مختلف تربیتی وروشنگری وبصیرتی بارویکرد مسجدمحوری وتوجه ویژه به اقشارمختلف خاصه جوانان و برنامه های ورزشی ،انجام برنامه متنوع درهفته دفاع مقدس وهفته بسیج ،بازسازی واقعه عظیم غدیرخم ودهها برنامه دیگراز اهم آن می باشد.

سرگردعابدی در خصوص تامین امنیت پایدار شهرستان اظهار داشت که امنیت که یک نعمت الهی است با استفاده از دست قدرت خدا یعنی بسیج مردمی، یکی از ارمغان های این سازمان به عموم شهروندان بود و گفت: بسیج و سپاه در سالی که گذشت همگام  با دیگر نهاد های انتظامی و امنیتی با حضور به موقع خود در صحنه در طول سال از جمله ایام لیالی قدر، ماه محرم و دیگر مناسبت های ملی و مذهبی توانست با بکارگیری  بسیجیان  متخصص و آموزش دیده در قالب تور های ایست و بازرسی، گشت های محله محور بسیج به امنیت پایدار در جای جای شهرستان تحقق بخشد که انشاالله درسال97نیز باقوت بیشتروبرنامه ریزی مناسب ترانجام خواهدشد که همه بسیجیان علاقه مند باحضوردرپایگاههای مقاومت می تواننددراین برنامه هاشرکت کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فراشبند در خصوص اغتشاشات دی ماه سال 96 بیان داشت که: قصد منافقین و اجانب از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایجاد تفرقه بین مردم و مسئولین بوده است. بحمداله با عنایت حضرت ولی عصر(عج) و هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) توطئه برخی از فرصت طلبان که در فضای مجازی قصد سازماندهی نیرو برای تجمع و اغتشاشات را داشتند خنثی شد ولذا همه مردم ومسئولان می بایست هوشیاروآگاه باشند.امروزجامعه ماوکشورمانیازبه آرامش وکاردارد وتمامی مسئولان بایستی ضمن ایجادوحدت بین مردم به فکررفع مشکلات معیشتی واقتصادی مردم باشندکه دراین راستا مجموعه عظیم بسیج نیزبرنامه های خواهدداشت ودرکمک به دولت محترم وایجاداشتغال همچون گذشته اعلام آمادگی می نماید.

فرمانده سپاه فراشبند در ادامه عنوان نمود که در سال 1397 نیز بحول قوه الهی برنامه های جدیدی با محوریت حل معضلات اقتصادی و معیشتی مردم و همچنین امر فرهنگ و جنگ نرم تدوین شده است که به زودی به رده های شهری فراشنبد، نوجین، دهرم و رده های روستای از جمله آویز و همچنین اقشار مختلف صنفی ابلاغ خواهد شد که مهمترین آن طرح های اعتلای بسیج است.

وی در اینباره  افزود تجربه گوای این حقیقت است که سپاه همچون گذشته پیشتاز عرصه های مختلف به صورت جهادی وارد خواهد شد و در تمام دشواری های جامعه یاور مردم خواهد خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فراشبند در خصوص شعار محوری سال 97 یعنی " حمایت از کالای ایرانی " اظهار داشت که سپاه از سالیان گذشته با درک  بیانات مقام معظم رهبری و تحلیل وضعیت اقتصادی کشور فهمیده بود راه علاج وضعیت موجود چیزی جز اقتصاد مقاومتی نخواهد بود. از این رو مدت ها است که خرید کالایی که تولید مشابه داخلی  دارد را برای تمامی ارکان و رده ها ممنوع اعلام نموده است وانشا الله این خواسته ولایت می بایست   تبدیل به یک فرهنگ گردد  ودرکمک به تولیدداخلی وکالای ایرانی همه مردم ومسئولان همت مضاعف داشته باشند.

عابدی  در انتها ضمن تسلیت به مناسبت وفات شهادت گونه حضرت زینب(س) افزود مرجع رسمی انعکاس تمامی اخبار ناحیه مقاومت بسیج سپاه فراشبند، روابط عمومی این نهاد می باشد وانجام هرگونه برنامه توسط سپاه شهرستان ازاین طریق اطلاع رسانی خواهدشد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: