آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۶۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز:
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم یاد و نام شهدا به‌ ویژه شهدای گمنام از یادمان دو تن از شهدای گمنام جنگ تحمیلی در شیراز رونمایی خواهد شد.

به گزارش تنویر،سرهنگ موسی زارعی گفت: آئین افتتاح یادمان شهدای گمنام پارک امام رضا(ع) گلدشت معالی آباد با حضور مردم، مسئولین سپاه و شهردار شیراز فردا پنج شنبه23 فروردین ماه ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح برگزار می شود.

وی افزود: با حضور مردم مراسم باشکوهی با برنامه‌های متنوعی از جمله سرود، تواشیح و سخنرانی فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) و شهردار شیراز در جوار شهدای گمنام برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه ساخت یادمان شهدا در پارک معالی‌آباد نخستین اقدام فرهنگی و معنوی است که در فضای عمومی انجام شده و با استقبال چشمگیر مردم این منطقه روبه‌رو شده است، افزود: نصب یادمان شهدا به‌ویژه شهدای گمنام دوران دفاع مقدس یکی از اهداف معنوی این نهاد مردمی است که با اجرایی شدن آن همواره یاد و خاطره شهدا نزد نسل جوان ماندگار می‌ماند.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز تصریح کرد: دو شهید گمنامی که در ۱۶ اسفندماه سال ۹۳ در پارک امام رضا(ع ) گلدشت معالی آباد  خاکسپاری شدند در منطقه های مجنون و زبیدات تفحص شده‌ بودند.


نام:
ایمیل:
* نظر: