آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۶۶۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸
فرمانده سپاه فجر فارس:
سردار سید هاشم غیاثی گفت : سپاه پاسداران، ارتش و نیروی انتظامی با وجود ماموریت های تفکیک شده دارای هدف مشترک در راستای حفظ نظام و ارزش های انقلاب اسلامی هستند.
به گزارش تنویر، سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس به همراه نماینده ولی فقیه در سپاه فجر و جمعی از مسئولان سپاه فجر بمناسبت سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با امیر سرتیپ وجیه الله جمشیدی فرمانده ارشد نظامی ارتش در فارس و کهگیلویه و بویراحمد دیدار نمودند.

هدف اصلی سپاه و ارتش حفظ نظام و ارزش های انقلاب است

فرمانده سپاه فجر  با تاکید بر هم افزایی بیش تر در بین فرماندهان و مسئولان نظامی ارتش و سپاه گفت:برخی به دنبال ایجاد فاصله بین این دو سازمان قدرتمند هستند که برگزاری جلسات اخوت و سرکشی ها می تواند این معضلات را برطرف نماید و باعث انتقال تجارب  شود.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه وحدت، هماهنگی و همدلی نیروهای مسلح تحت رهبری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باعث قوام نظام و مجموعه نیروهای مسلح شده است، گفت: سپاه پاسداران، ارتش و نیروی انتظامی با وجود ماموریت های تفکیک شده در راستای تامین امنیت کشور حرکت می کنند و هدف مشترک آنها حفظ نظام و ارزش های انقلاب است.

هدف اصلی سپاه و ارتش حفظ نظام و ارزش های انقلاب است

وی با تاکید بر مردمی بودن نیروی های مسلح گفت : باید با برنامه ریزی در زمان های آرامش در بزنگاه ها و شرایط بحران به کمک مردم بشتابیم تا آنها احساس کنند نیروهای مسلح با قدرت درکنار آنان ایستاده اند.درهمین راستا قرارگاه شهید اسکندری با محوریت محرومیت زدایی در سپاه فجر تشکیل و در حال خدمات رسانی به محرومین می باشد.

سردار غیاثی با اشاره به چالش های اجتماعی موجود در استان،گفت:سپاه فجر استان فارس آمادگی لازم جهت همکاری با نیرو های مسلح استان در مواجهه با چالش ها را دارد.

همچنین وجیه الله جمشیدی فرمانده ارشد نظامی ارتش در فارس و کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ارتش و سپاه در ایران اسلامی به عنوان دو برادر و بازوی قدرتمند در جامعه نقش ایفا می کنند گفت : سپاه و ارتش یک هدف را دنبال می کنند و با افزایش همدلی وهم افزایی این اخوت تقویت وگسترش پیداکند.

هدف اصلی سپاه و ارتش حفظ نظام و ارزش های انقلاب است

وی با تاکید بر همدلی و وحدت بین سپاه و ارتش گفت: مردم در صورت مشاهده وحدت بین سپاه و ارتش که به دنبال تامین امنیت آنها هستند احساس آرامش بیش تری خواهند کرد.

جمشیدی افزود: ارتش نقش برجسته ای در دوران دفاع مقدس داشت و توانست موفقیت های بسیاری در جبهه حق علیه باطل کسب کند و امروز با اتکا به توانایی های داخلی توانسته به موفقیت های علمی و پیشرفیت های چشمگیری در تجهیزات دفاعی دست پیدا کند.
نام:
ایمیل:
* نظر: