گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۶۷۰۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴
به مناسبت میلاد امام حسین (ع)؛
در آستانه ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، مراسم جشنی با حضور کارکنان ناحیه سپاه وخانواده هایشان و عموم مردم در محل مسجد جامع شهر اردکان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه ناحیه سپیدان؛ به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار جشنی با حضور کارکنان پایور ناحیه و گردان ۱۰۴ امام حسین(ع) به همراه خانواده های بزرگوارشان و عموم مردم سپیدان در محل مسجد جامع شهر اردکان برگزار شد.

در ابتدای مراسم جانشین فرماندهی ناحیه سپاه سپیدان ضمن خیر مقدم و تبریک اعیاد شعبانیه بیان داشت: نامگذاری ولادت امام حسین(ع) به نام روز پاسدار از تدابیر حضرت امام خمینی(ره) بود و این نامگذاری با مکتب ابا عبدالله و عاشورا پیوند محکمی دارد.

سرهنگ هاشمی بیان با اشاره به نقش بی بدیل پاسداران در نظام جمهوری اسلامی گفت:امروز در نظام جموری اسلامی پاسدران ما همان نقشی را ایفا می کنند که ابا عبدالله(ع) در حفاظت و حراست از دین خدا ایفا نمودند.

وی افزود:در هفتم تیر ماه سال ۵۸ حضرت امام خمینی(ره) پیامی به مناسبت ولادت امام حسین(ع) صادر فرمودند و این روز را روز پاسدار نامیدند،بعد از این پیام تاریخی و مهم بود که هدف و راه برای پاسدران ما مشخص شد.

جانشین فرماندهی ناحیه سپیدان در پایان اظهار امیدواری کرد که بتوانیم از حافظان و پیروان و بازوان پر توان مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) برای پیشبرد اهداف مقدس نظام باشیم.

اسمایل خادم خبرنگار افتخاری بسیج و مجری توانمند شهرستان به اجرای برنامه های شاد و متنوع ویژه فرزندان پاسدران پرداخت و به همین مناسبت هدایای به آنان تقدیم نمود.

برادر احمدپور و صدیق جاموسی از مداحان اهل بیت(ع) دقایقی در وصف منزلت امام حسین(ع) مولودی خواندند.

حجت الاسلام حیدری از اساتید حوز ودانشگاه وکارشناس امورخانواده و مسئول اداره تبلیغات شهرستان مرودشت سخنران ویژه مراسم بود که ضمن تبریک ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار گفت: زن ومرد باید به یکدیگر آرامش بدهند ودر یک خانواده مهارت گوش دادن به درد دل های همسر زمان نمی پذیرد .

وی افزود: یک همسر باید امین باشد ویکی از هنر های عاشقی این است که زن ومرد درمهارت شنیدن استاد باشند.

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه پاسداری شغل مقدسی است وهمسر یک پاسدار باید محرم اسرار همسر خود باشد گفت:در نظام همسری اسرار باید حفظ شودواگر اسرار حفظ نشود آرام آرام به یکدیگر ضربه می زنند.

درنظام همسری عاشقی یعنی شعور ورشد وبیداری وزن ومرد هرچه برای یکدیگر تواضع کنند زندگی زیباتر می شود.

درنظام همسری زن ومرد باید زبان همدیگر رابدانند ودرغیر این صورت دغدغه وبحران ایجاد می شود.

وی افزود: روان شناسی رشد می گوید انسان بنده محبت است ویک همسر بایستی آنچه را که دردل دارد وبرایش عزیز است به زبان بیاوردوبیان زیبایی ها باعث دوام زندگی می شود.

در پایان مراسم به قید قرعه جوایزی به شرکت کنندگان در مراسم اهداء گردید.

انتهای پیام/مسعود انصاری
نام:
ایمیل:
* نظر: