یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۱۱۶۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸
سالروز تا سیس سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی
در سالروز تاسیس سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی با حضور مسئولین ادارات شهرستان نی ریز جلسه باشکوهی درمحل سپاه ناحیه نی ریز برگزار شد.
در سالروز تاسیس سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی با حضور مسئولین ادارات شهرستان نی ریز مراسم باشکوهی در محل نمازخانه سپاه ناحیه نی ریز که مزین به نام شهیدان زرشت می باشد برگزار شد.
در این مراسم نورانی ابتدا زیارت عاشورا توسط مداح اهل بیت عباس  زردشت قرائت گردیدو سپس فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج سپاه نی ریز سخنانی در مورد سپاه و هدف ارزشمند این نهاد مقدس ایراد نمودند.
جناب سرهنگ محمد مهدی درستکار گفتند:مقام معظم رهبری فرمودند:((سپاه نماد نیرویی انقلابی است که در تمام عرصه ها خوب عمل کرده است و کارنامه قابل قبولی کسب کرده،دشمنان ما تمام امکانات خود را در خلیج فارس مستقر کرده اند ولی جرات این را ندارند که به این کشور اسلامی تعرضی کنند.یک نمونه همین قایقهای تندرو که رادار هم نمی تواند آن را ردیابی کند . و نیروهای جان بر کفی که راننده این قایقها هستند،اگر دشمن این تکنولوژی را هم داشته باشد قطعا این نیروهای جان بر کف را ندارد . و در هوا فضا و موشکی همین موشک عماد که دو هزار کیلومتر برد دارد و رادار گریز میباشدو حدود هزار کیلو مواد منفجره حمل میکند.مگر اسرائیل چقدر وسعت دارد چند فروند از این موشکها میتواند اسرائیل را به کلی نابود کند.
امروز که در سال حمایت از کالای ایرانی قرار داریم یک نگاه واقع بینانه این است که ما در مرحله ای قرار گرفته ایم که خودمان می توانیم امکانات و نیازهای خودمان را فراهم کنیم که دستمان جلوی بیگانه دراز نباشد.

مراسم بزرگداشت سالروز تاسیس سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی

مراسم بزرگداشت سالروز تاسیس سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی
نام:
ایمیل:
* نظر: