جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۳۶:۰۸
کد خبر: ۱۱۶۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۱
سرهنگ دوستدار فرمانده سپاه بقیه الله(عج) شیراز خبر داد:
سرهنگ دوستدار فرمانده سپاه بقیه الله(عج) شیراز گفت: اختتامیه اولین جشنواره دانش آموزی امیدان فردا همراه با جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان توسط معاونت فضای مجازی سپاه ناحیه بقیه الله(عج) با همکاری بسیج دانش آموزی ناحیه در 8 اردیبهشت1397 ساعت 16:30 در سالن عترت اداره کل اوقاف استان فارس برگزار می شود.
سرهنگ دوستدار فرمانده سپاه بقیه الله(عج) شیراز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: اولین جشنواره فیلم کوتاه و طراحی پوستر ویژه دانش آموزان شیرازی با عنوان جشنواره امیدان فردا توسط معاونت فضای مجازی و بسیج دانش آموزی ناحیه برگزار شده که به لطف خدا آثار قابل توجهی از نسل جدید انقلاب به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است. بر آنیم تا در سال روز ولادت حضرت علی اکبر (علیه السلام) و روز جوان از برگزیدگان این آثار تجلیل نماییم.

وی اهداف برگزاری این جشنواره را برشمرد و گفت: شناسایی قابلیت ها و ظرفیت های دانش آموزان مستعد و توانمند در حوزه های ساخت کلیپ و طراحی در زمینه پیشگری و مقابله با آسیب های اجتماعی موجود در جامعه، شناسایی و معرفی الگوهای موفق، تولید و جمع آوری محتوای مناسب جهت انتشار در جامعه و فضای مجازی و ترویج و گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از رفتار‌های پرخطر از جمله اهداف برگزاری جشنواره دانش آموزی امیدان فردا می باشد.

سرهنگ دوستدار با بیان این که بیش از 80 اثر در بخش فیلم کوتاه و طراحی در موضوعات تعیین شده جشنواره به دبیرخانه ارسال شده است گفت: پس از چندین مرحله داوری و بررسی دقیق آثار ارسالی 5 تیم در بخش فیلم کوتاه و 3 نفر در بخش طراحی به عنوان آثار برگزیده انتخاب شده که ان شاءالله از آثار برگزیده تجلیل و به کلیه شرکت کنندگان در جشنواره لوح تقدیری به رسم یادبود اهدا می گردد.

فرمانده سپاه بقیه الله(عج) شیراز باتوجه به این که مراسم اختتامیه همزمان با میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان می باشد گفت: همزمان با مراسم اختتامیه جشنواره مراسم جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) همراه با برنامه های جذاب و شاد برای شرکت کنندگان در مراسم برنامه ریزی شده است.

وی در پایان گفت: با توجه به این که اولین پایگاه رسانه ای شهید رهبر در سپاه ناحیه بقیه الله(عج) افتتاح و از سال 1394 فعالیت می کند دوره های ویژه ای جهت ارتقا سطح دانش آموزان شرکت کننده در جشنواره در حوزه های فضای مجازی و رسانه برنامه ریزی شده که ان شاءالله پس از برگزاری اختتامیه توسط معاونت فضای مجازی و پایگاه رسانه ای شهید رهبر انجام خواهد شد.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: