پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۵۷:۰۴
کد خبر: ۱۱۶۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۶
فرمانده سپاه ناحیه احمد ابن موسی(ع) شیراز:
فرمانده سپاه ناحیه احمد ابن موسی(ع) شیراز از افتتاح کارخانه مکانیزه تولید پوشاک در منطقه داریون این شهر خبر داد.
به گزارش تنویر، سرهنگ مرتضی خسروانی صبح امروز در مراسم افتتاح  کارخانه مکانیزه تولید پوشاک در منطقه داریون که با همکاری گروه تولیدی و بازرگانی جوان افتتاح شد، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی تقویت نخواهد شد مگر با تولید داخلی و حمایت از کالای ایرانی.

خسروانی با اشاره به نام گزاری سال97 به سال «حمایت از کالای ایرانی» توسط مقام معظم رهبر بیان داشت: الگوی قناعت برابر است با مصرف و تولید داخلی و دوری از مصرف کالای خارجی.
فرمانده سپاه ناحیه احمد ابن موسی(ع) ادامه داد: لزوم پیشرفت  اقتصاد کشور در اهمیت دادن به اقتصاد مقاومتی است که این خود توجه و برنامه‌ریزی در دو مقوله تولید داخلی و مصرف تولیدات داخلی را می‌طلبد.
وی با بیان اینکه بخشی از طرح اعتلای بسیج بحث محرومیت‌زدایی و کمک به مناطق محروم با بازوی توانمند گروه‌های جهادی است، اظهار داشت: خداوند را شاکریم که بسیج در حمایت از کالای ایرانی نیز  پرچم‌دار بوده و به پیشرفت و موفقیت اقتصاد یاری می‌رساند که این متاثر از این است که بسیج متشکل از آحاد مردم ولایتمدار است.
خسروانی در پایان گفت: با راه‌اندازی فاز یک کاخانه تولید پوشاک داریون 80 نفر به طور مستقیم و 70 نفر به طور غیرمستقیم بکارگیری شده‌اند و با راه‌اندازی فاز دوم کارخانه درآیند 370 نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کار خواهند شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: