آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۷۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس:
حجت الاسلام حاجی زاده گفت: هفته عقیدتی - سیاسی، هفتۀ احیا و گسترش تفکر دینی، انقلابی، اعتقادی و فرهنگ اسلامی در مجموعه سپاه و بسیج است چرا که دشمن به دنبال تضعیف و تخریب مبانی اعتقادی ما است و با تمام توان خود وارد صحنه شده است.
به گزارش تنویر، آئین گرامیداشت هفته عقیدتی - سیاسی و فرارسیدن سالروز شهادت علامه مرتضی مطهری با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و سردار ابوالفضل گزنی جانشین فرماندهی سپاه فجر در سالن همایش امام علی (ع) سپاه فجر برگزار گردید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با بیان اینکه هفته عقیدتی - سیاسی، هفتۀ احیا و گسترش تفکر دینی، انقلابی، اعتقادی و فرهنگ اسلامی در جامعه است، گفت: رسالت مهمی در راستای تعلیم و تربیت که همان رسالت انبیاء و اولیا الهی است بر دوش کارکنان عقیدتی - سیاسی سپاه قرار دارد، موفقیت در انجام برنامه های عقیدتی-سیاسی و تقویت آموزه های دینی در گرو تقویت معنویت ، ارتباط با خدا و اخلاص در انجام امورات است که یکی از رمزهای موفقیت شهید علامه مطهری هم همین ارتباط الهی بوده است.

حجت الاسلام حاجی زاده ضمن گرامیداشت مقام معلم و فرارسیدن سالروز شهادت علامه مرتضی مطهری با بیان اینکه اندیشه های شهید علامه مطهری مختص به یک زمان یا دوره تاریخی خاص نیست، گفت:  یکی از ویژگی های بارز شهید علامه مطهری این است که اندیشه های این شهید بزرگوار هم برای عصری که زندگی می نمود و هم برای آیندگان قابل فهم، استفاده و راهگشاست. شهید مطهری فردی اندیشه ساز بود که همواره جلوتر از زمان خویش حرکت می نمود. معرفی و مطالعه آثار این شهید بزرگوار تاثیرات بسیار خوبی در تحکیم آموزه های اعتقادی جامعه خواهد داشت.

وی با اشاره به هجوم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به اصول و ارزش های اسلامی، بیان کرد: نفوذی که دشمن دنبال می کند در حقیقت همان تاثیرگذاری بر افکار و عقاید جامعه بخصوص  نوجوانان و جوانان است و یکی از وظایف اصلی مجموعه عقیدتی - سیاسی سپاه است مقابله با هجمه فرهنگی و شبهه افکنی دشمنان انقلاب اسلامی است .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر ادامه داد: مجموعه عقیدتی - سیاسیی سپاه با برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی متنوع همواره باعث حفظ و تقویت نشاط معنوی در پاسداران و خانواده های آنان ، ترویج مبانی سَبکِ زندگی اسلامی در جامعه عظیم بسیجیان و تحکیم ساختار سازمانی و سلامت معنوی سپاه و بسیج شده است.

حجت الاسلام حاجی زاده در پایان صحبت هایش وظیفه مهم متولیان امور دینی در جامعه را سوق دادن اذهان و دل های پاک به سوی معارف ناب اسلام دانست و افزود: یکی از الگوهای برتر برای متولیان امور دینی شهید علامه مطهری است، " احساس مسئولیت در عرصه تفکر دینی " ویژگی مهم این شهید بزرگوار بوده است.

در پایان این مراسم از خانواده شهید محمد رضا عقیقی و مدیران، کارکنان، و اساتید برتر عقیدتی - سیاسی سپاه فجر فارس تقدیر بعمل آمد.

شرح تصویری این مراسم را اینجا ببینید
نام:
ایمیل:
* نظر: