پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۷:۰۳:۰۴
کد خبر: ۱۱۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۶
حجت الاسلام والمسلمین فاطمی امین:
صبح امروز محفل انس با قرآن کریم با حضور پایوران و سربازان وظیفه ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب در امامزاده عظیم الشأن حضرت سیدعلاءالدین حسن(ع) توسط سپاه ناحیه داراب در امامزاده عظیم الشأن حضرت سیدعلاءالدین حسن(ع)برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تنویر در داراب، در راستای منویات مقام معظم رهبری و افزایش روحیه معنوی وقرآنی وایجاد بسترهای لازم جهت انس والفت کارکنان سپاه وسربازان وظیفه با معجزه بزرگ پیامبر اکرم(ص)،مصحف شریف،قرآن کریم وعمل به این کتاب الهی مراسم محفل انس با قرآن کریم توسط سپاه ناحیه داراب در امامزاده عظیم الشأن حضرت سیدعلاءالدین حسن(ع)برگزار شد.

در این محفل نورانی قاریان قرآن به قرائت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند و سپس حجت الاسلام والمسلمین فاطمی امین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه داراب ضمن تقدیر و تشکر و قبولی طاعات و عبادات از حاضرین به مناسبت وفات حضرت خدیجه سلام الله علیها مطالبی در رابطه با ایشان و خدمات بسیار ارزنده وی جهت ترویج اسلام ارائه بیان فرمودند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه افزود: آستان نورانی امامزادگان جزئی از خانه‌ها، آستان‌ها و بیوتی است که خداوند متعال فرمان داده مورد تکریم و تعظیم قرار بگیرند و ما باید نور امامزادگان را در زندگی سیاسی، اجتماعی خود وارد کنیم.

فاطمی امین پس از تفسیر سوره یوسف و طه به نکاتی در این خصوص پرداختند و بیان نمودند: اهمیت ولایت پذیری و تبعیت از ولایت فقیه به صورت محض و بدون هیچ شک و تردیدی باید مد نظر قرار گیرد و وظیفه همه ما این است که این افکار زیبا و خدا پسندانه را در بین افراد جامعه گسترش دهیم.

و نیز در پایان پایوران وسربازان وظیفه ناحیه با قرائت فاتحه و زیارت مرقد مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسن(ع) این مراسم معنوی را خاتمه دادند.

نام:
ایمیل:
* نظر: