گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۷۱۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹
جانشین فرمانده سپاه سپیدان:
سرهنگ پاسدار سید مسعود هاشمی بیان در نشست بصیرتی سیاسی ناحیه ضمن تأکید بر نقش بی بدیل ایران در معادلات خاورمیانه، دست برتر جمهوری اسلامی ایران را باعث خنثی نمودن نقشه های شوم استکبار جهانی دانست.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ صبح امروز دوشنبه مورخ 97/02/17 و همزمان با مراسم ویژه هفته عقیدتی، نشست بصیرتی سیاسی پرسنل رسمی و وظیفه ناحیه با سخنرانی جانشین محترم ناحیه با موضوع تحولات سیاسی منطقه در نمازخانه ناحیه برگزار شد.

هاشمی بیان ضمن بیان این نکته که امروز تمام دنیای استکبار و ایادی استکبار از جمله عربستان، داعشیان منطقه از بیرون کشور و برخی عناصر داخلی مثل تجزیه طلبان، فیمینست ها، آخوندهای انگلیسی، فتنه گران و جریان های انحرافی در یک اقدام هماهنگ برای از پای درآوردن انقلاب اسلامی صف بندی کرده اند و برای چنگ انداختن بر چهره انقلاب از یک جا خط دهی می شوند.

هادی سیاسی سپاه سپیدان بیان داشت: امروز قدرت سخت و نرم ایران بیشتر از هر زمان دیگری افزایش پیدا کرده است و جمهوری اسلامی ایران در میان آتش بازی های منطقه به لنگرگاه ثبات و امنیت تبدیل گردیده است.
سرهنگ هاشمی بیان در ادامه بیان داشت: برچیدن بساط داعش و جنگ های نیابتی در منطقه خاورمیانه نتیجه گفتمان امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران بوده است.

جانشین سپاه ناحیه سپیدان، گفتمان امنیت را باعث جلوگیری از بالکانیزه شدن تمدن غرب آسیا و بالاخص خاورمیانه دانست و گفت: نقشه دشمن برای ایجاد طرح خاورمیانه بزرگ به رهبری آمریکا و عوامل منطقه ائیش استکبار خنثی شد و همین امر باعث گردیده که یک ائتلاف بزرگ ضد آمریکایی سعودی در غرب آسیا در حال شکل گرفتن باشد.

هاشمی بیان، یاوه گویی ملک سلمان سعودی، ترامپ و رهبران رژیم صهیونیستی را نشان از عصبانیت آنها از اقتدار ایران و تأثیرگذاری کشورمان در منطقه دانست.

هاشمی بیان در خاتمه ضمن انتقاد از عوامل و عناصر داخلی که سعی در ناامید کردن مردم از جبهه مقاومت و همسو با عوامل بیگانه سعی در تفهیم گفتمان سازش با قدرت های استعماری هستند بیان داشت: نتیجه این گفتمان را در مذاکرات برجام، اقتصاد وابسته و فرهنگ غربی پیامدهای آن برای جمهوری اسلامی در عمل مشاهده نمودیم که تنها راه برون رفت از این چالش، اتکاء به اقتصاد داخلی و مقاومتی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، تکیه بر توان نیروهای متخصص داخلی و فرهنگ اصیل ایرانی می باشد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
فاطمه
|
United Arab Emirates
|
17:09 - 1397/02/19
0
0
این مراسم را باید در مدارس برگزار میکردید نه در سپاه
مدیر پایگاه . اتفاقأ تو مدارس هم برگزار میشه
نام:
ایمیل:
* نظر: