پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۳۱:۳۷
کد خبر: ۱۱۷۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۷
إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ
بسم الله الرحمن الرحیم
وَ إِذَا مَاتَ‏ الْعَالِمُ ثُلِمَ‏ فِی الْإَسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ
ارتحال عالم جلیل‌القدر، مفسر قرآن کریم حضرت آیت‌الله حاج شیخ اسدالله ایمانی نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس و امام جمعه محبوب شیراز و یار راستین امام و رهبری موجب تأثر و تأسف فراوان شد.
این عالم مجاهد در طول عمر با برکت خویش در حمایت از امام راحل، مقام معظم رهبری مدظله العالی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکردند و پشتیبانی قوی برای اهل ایمان بودند.
تصدّی امامت جمعه و نمایندگی ولی فقیه از سوی امام «قدّس سرّه» و رهبری «مدّظلّه» جلوه‌ای از شایستگی و امانت داری و خدمات ارزشمند معظّم له در طول چهار دهه گذشته است.
پنج دوره نمایندگی مجلس خبرگان رهبری هم نشان از علاقه و اعتماد مردم شریف و قدرشناس استان فارس نسبت به آن بزرگوار است.
ریاست ، مسئولین، کانونها و اعضای سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس ضمن حضور گسترده در مراسم تشییع آن عالم فقید، درگذشت یار دیرین حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری «مدّظله العالی» و آن عالم ربانی، استاد حوزه علمیه و روحانی مبارز را به محضر مقام معظم رهبری، علمای معزز و طلاب گرامی، ملت شریف و بزرگوار ایران، به ویژه مردم شهید پرور و متدین خطه‌ فارس و به خصوص بیت معزز ایشان و بازماندگان محترم تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای روح آن مبارز نستوه، علو درجات و برای بازماندگان، صبر و سلامتی مسئلت می‌نمایند.
سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: