آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۱۷۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹
حجت الاسلام والمسلمین مصطفوی:
در پی بد عهدی آمریکا در موضوع برجام ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز اظهار داشتند: آمریکا شیطانی بزرگ و دارای خویی استکباری است و اعتماد به آنها خطا و از روی سادگی،حماقت و فریب خوردگی است.

وی گفتند: در طول تاریخ آمریکا بارها ثابت کرده که عهدشکن است و در موضوع برجام روحیه قلدرمابانه و عهد شکنی خود را نشان داد.آمریکاییها نمی خواهند قدرت و عزت و اقتدار ملت ایران را ببینند زیرا این ایران بوده که هیمنه و ابهت آمریکارا در منطقه و جهان شکسته است.

حاج آقا مصطفوی بیان داشتند: آمریکا و متحدانش در منطقه از جبهه مقاومت به رهبری ایران شکست خورده و عصبانی است.خداوند متعال تاکید کرده که در صورت عهدشکنی  طرف مقابل، شما هم باید به مقابله به مثل بپردازید . لذا دولت و مسئولین باید به این اصل الهی توجه نموده و در عهدشکنی بین آمریکا و اروپاییان فرق قائل نشوند که قطعا به آنها هم نمی شود اعتماد کرد و خوشبین بود.

در ادامه گفتند: ما باید توانمندی و ظرفیت های داخلی را باور کنیم و با حمایت از اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی و انسجام ملی مشکلات کشور را حل کنیم.دشمنان و در راس آنها آمریکاییها هر روز برای ما یک شرارت داشته و دارند چون خوی آنها خوی شیطانی است .

وی افزود : این معنا ندارد که ما هم تحریم باشیم و هم هسته ای مان متوقف باشد!! ، تجربه نشان داده که هیچ کدام از این طرف های مقابل ما قابل اعتماد نیستند ، اینکه ما چند هفته تعلل کنیم ، در واقع ابتکار عمل را از خودمان سلب کرده ایم .اروپایی ها دنبال منافع خودشانند و اینکه به ظاهر محکوم میکنند و بیان میکنند که ایران باید خویشتن داری کند ویا تماس میگیرند !! این سناریوسازی است و درواقع دنبال منافع خودشانند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع)در پایان گفتند: مسئولین دولتی ما نبایید دوباره آزمایی کنند ، چون در این دو ، سه هفته اروپائیها با کلام و سخنان خوب و به ظاهر دوستانه خود مسولین دولتی ما را فریب خواهند داد و حتی آمرانه برخورد میکنند!! بنا بر این اعتماد و خوشبینی به آنها  هیچ تضمینی ندارد ، آنها دنبال منافع خودشانند و لذا اعتماد مجدد به آنها سادگی و غلط است . و اینکه میگویند ایران خویشتنداری کند ، درواقع یعنی ایران باید حرف کدخدا را بپذیرد !! .  بدعهدی آنها هم از بیانیه آنها کاملا روشن است.

نام:
ایمیل:
* نظر: