کد خبر: ۱۱۷۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹
حواشی دیدار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از نمایشگاه کتاب
صفحه اینستاگرام منتسب به رهبر حکیم انقلاب با انتشار تصاویری از بازدید ایشان از نمایشگاه کتاب به روز رسانی شد.

به گزارش بیکافارس از باشگاه خبرنگاران جوان؛ رهبر حکیم انقلاب اسلامی روز جمعه در روند بازدید از سی‌ویکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران  از 50 غرفه دیدن کردند و ضمن گفت‌وگو با ناشران و شنیدن نکات و دغدغه‌های آنان در جریان تازه‌های نشر قرار گرفتند.

همچنین ایشان در جریان این بازدید، در جمع غرفه‌داران و برخی ناشران حاضر در نمایشگاه توضیحاتی در خصوص فعالیت‌های صورت‌گرفته در عرصه‌ی کتاب بیان کردند.

البته بازدید معظم له حواشی جالبی داشت از جمله شوخی با یکی از غرفه داران و خاطره جالب ایشان از مترجم رمان خانواده تیبو.

در ادامه تصاویری از بازدید رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه کتاب را که در صفحه اینستاگرام منتسب به ایشان به اشتراک گذاشته شده را مشاهده می کنید.


امروز؛ رهبر انقلاب در حال تورق کتابی درباره  ترامپ رئیس جمهور آمریکا در جریان حضور در  نمایشگاه کتاب تهران. ۹۷/۲/۲۱




 روایت جالب از بازدید امروز رهبرانقلاب از نمایشگاه کتاب تهران: شوخی رهبر انقلاب با یک غرفه‌دار: «این کتاب به درد ما نمی‌خورد»در غرفه‌ی انتشارات نورالزهرا (س)، آقا کتابی برداشتند و پرسیدند: این «ریحانه‌ی بهشتی» موضوعش چی هست؟
غرفه دارد توضیح داد که کتابی است براساس روایات درباره بچه‌داری از پیش از بارداری تا به دنیا آمدن بچه.آقا به‌شوخی گفتند: خب پس به درد ما نمی خورد!همه آن‌هایی که شنیدند، خندیدند..



 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (جمعه) از سی و‌ یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلای امام خمینی رحمه‌الله بازدید کردند.
‌‌
در جریان این بازدید، غرفه‌داران و برخی ناشران حاضر در نمایشگاه توضیحاتی در خصوص تازه‌های نشر و فعالیت‌های صورت‌گرفته در عرصه‌ی کتاب بیان کردند.۹۷/۲/۲۱



امیدواریم کتاب جایگاه حقیقی خود را در جامعه بیابد
 رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز (جمعه) پس از بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در سخنان کوتاهی، کتاب و کتابخوانی را یکی از ضرورتهای زندگی آحاد مردم بویژه جوانان دانستند و افزودند:
نقش کتاب یک نقش بی‌بدیل است، البته بهترین کتابها، کتابی است که انسان را به سمت خداوند و ارزشهای والا و انقلابی هدایت کند، و امیدواریم کتاب جایگاه حقیقی خود را در جامعه بیابد. ۹۷/۲/۲۱



رهبرانقلاب در جریان بازدید امروز از  نمایشگاه کتاب تهران: کاغذ کتاب‌ها  ارزان و سبک باشد تا مردم آن را راحت دست بگیرند. ۹۷/۲/۲۱


 در غرفه‌ی نشر نگاه، آقا مثل همه‌جا با غرفه‌دار سلام‌و‌علیک کردند. حرفهایی بینشان رد و بدل شد. غرفه‌دار خواست کتابی را به آقا بدهد. آقا لبخند زدند و گفتند: من این کتاب را ۵۰ سال پیش خواندم.
"چشمهایش" ِ بزرگ علوی را میگفتند. «چشم‌هایش» نام رمانی است از بزرگ علوی که برای نخستین بار در سال ۱۳۳۱ شمسی منتشر شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: