آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۱۷۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
سرلشکر جعفری در جشنواره طرح ملی بسیج همگام با کشاورز:
فرمانده کل سپاه گفت: برجام به جای مانع شدن در برابر تحریم‌ها، بستری برای نهادینه شدن آنها شد که این مسئله از قابل اعتماد نبودن آمریکایی‌ها است.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: محور اصلی پیشرفت انقلاب، ظلم ستیزی و مبارزه با ظلم و ایستادگی در برابر ظلم به سرکردگی آمریکای جنایتکار است.

وی با بیان اینکه جوهره اصلی این ایستادگی و زیر بار ظلم نرفتن به خاطر درس گرفتن از مکتب امام حسین(ع) است، تأکید کرد: این مکتب به ما آموخت که نباید زیر بار ظلم رفت و از مظلوم باید دفاع کرد.

جعفری تصریح کرد: ظالم بزرگ و شیطان بزرگ آمریکا است که با تسلط بر اقتصاد، سیاست و مسائل نظامی در جهان به دنبال توسعه قدرت و منافعش در دنیا می‌باشد و هیچ رحمی به مسئولان و ملل جهان نمی‌کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه در طول این 40 سال مردم ایران در برابر دشمنان و در رأس آنها آمریکا ایستادگی کردند، افزود: دشمنان هرچه تهدید و توان داشتند در عرصه‌های مختلف دفاعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی نیز به کار گرفتند، اما از تمامی آنها شکست خورده بیرون ‌آمدند

وی تأکید کرد: نتیجه مذاکرات و توافق نامه برجام به جای اینکه مانعی در برابر تحریم‌ها باشد، بستری برای نهادینه سازی تحریم‌ها علیه کشور شد که این مسئله از همان ناحیه شیطنت دشمن و قابل اعتماد نبودن آمریکایی‌ها است.

جعفری تصریح کرد: بار دیگر شاهد اثبات این واقعیت هستیم و به همه دنیا ثابت شد که کسی نباید به آمریکا اعتماد کند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه خروج آمریکا از برجام که با هدف شکست مقاومت مردم ایران صورت گرفت، یک موضوع جدیدی نیست، ادامه داد: سال هاست درگیر چنین جنگ، توطئه و خباثت از سوی دشمنان هستیم.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی تنها راه حل مبارزه با توطئه دشمنان است، تأکید کرد:‌ متأسفانه به دلیل تفاوت نگاه و مبانی در رویکرد اقتصادی و مدیریتی کشور مانع از آن شد که اقتصاد مقاومتی به صورت فراگیر و کامل از سوی همه اجرا و پیاده شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر: