پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۵۴:۴۰
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۷۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱
فرمانده حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان(عج) جهرم خبر داد:
به همت بسیج سازندگی حوزه مقاومت صاحب الزمان (عج) و با حضور مشتاقانه بسیجیان آن حوزه مقاومت، اردوی جهادی به مدت سه شبانه روز در روستای محروم تشک از بخش مرکزی جهرم برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، به همت بسیج سازندگی حوزه مقاومت صاحب الزمان (عج) و با حضور مشتاقانه بسیجیان آن حوزه مقاومت، اردوی جهادی به مدت سه شبانه روز در روستای محروم تشک از بخش مرکزی جهرم برگزار شد.

سرگرد پاسدار احسان مصلی نژاد فرمانده حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان(عج) در مصاحبه با تنویر ضمن تقدیر از حضور شبانه روزی بسیجیان در آن عرصه اظهار داشت: اردوی جهادی روستای تشک با هدف ساخت، تعمیر و اصلاح سیستم برق و آب حمام و سرویس های عمومی بهداشتی در روستا برگزار شد.

وی در ادامه بیان داشت: این اردوی جهادی با هزینه ای بالغ بر سی میلیون ریال و با حضور 15 نفر از بسیجیان آن حوزه مقاومت به مدت سه شبانه روز برگزار شد.

احسان مصلی نژاد با اشاره به استقبال گرم مردم روستا از گروه جهادی حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان(عج) گفت: در این اردو احداث سرویس بهداشتی در مدرسه روستای تشک، مرمت، بازسازی و راه اندازی 8 باب حمام زنانه و مردانه، برق کشی، و پیشبینی منبع آب حمام و سرویسهای بهداشتی، صورت گرفت.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان عج با اشاره به فعالیت بچه های روستا و عدم وجود سرگرمی خاص، از ساخت و نصب دروازه فوتبال در حیاط مدرسه جهت رفاه حال کودکان کم بضاعت روستا خبر داد.

وی در پایان عنوان داشت: تهیه و توزیع بسته های حمایتی که با نیک اندیشی خیرین جمع آوری و بسته بندی شده بود بین ساکنان روستا توزیع گردید.

نام:
ایمیل:
* نظر: