کد خبر: ۱۱۷۳۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵
فرمانده سپاه ناحیه استهبان:

فرمانده سپاه ناحیه استهبان: ما باید فرهنگ خرید از کالای ایرانی را تبلیغ کنیم و خرید کالای ایرانی به عنوان یک کار جهادی باید دستور کار قرار گیرد.

به گزارش تنویر استهبان،فرمانده سپاه ناحیه استهبان در جلسه شروع کار سال جدید در جمع کارکنان سپاه ناحیه استهبان گفت:یکی از مقوله های که از اول انقلاب تا امروز دشمن دست روی آن گذاشته است و به واسطه آن انقلاب اسلامی را زیر فشار قرار داده است بحث اقتصاد است.این حربه در زمان حضرت محمد(ص)نیز وجود داشت که پیامبر اسلام و مسلمانان را داخل شعب ابی طالب محاصره اقتصادی کردند و به واسطه این حربه می خواستند آنان دست از دینشان بردارند.

وی بیان داشت:امروز دشمن در بحث اقتصاد از حربه های گوناگونی از جمله بحث عدم مبادله کالا،تحریم نفت دارد استفاده می کند و به همین خاطر است که سالهاست مقام معظم رهبری روی بحث اقتصاد تاکید و تکیه دارند و نام های سالها را نیز در همین راستا قرار می دهند.

فرمانده سپاه ناحیه استهبان گفت:ما در عرصه نظامی و امنیتی تهدید می شدیم و اما نفوذناپذیر بودیم و توانستیم سربلند از این آزمایش ها بیرون بیاییم.ما در عرصه فرهنگی تهدید می شدیم که در مقابل این توطئه فرهنگی،ما یک فرهنگ غنی دینی داریم که در این زمینه حرف برای گفتن داریم.

وی بیان داشت:در عرصه اقتصادی ما آسیب پذیر شده ایم و دشمن هم دارد از این آسیب استفاده می کند و دارد نارضایتی مردم را دنبال می کند تا ملت را از بدنه انقلاب جدا کند که ما باید در این زمینه بصورت جدی تر وارد شویم.

احمدی جابری گفت:مقام معظم رهبری نام امسال را حمایت از کالای ایرانی قرار دادند.حمایت و خرید کالای ایرانی باعث رونق اقتصادی می شود که دقیقا در تضاد با رکود اقتصادی است که امروز داریم با آن دست و پنجه نرم می کنیم.وقتی تولید و اشتغال بالا رود ما در عرصه اقتصادی پیشرفت می کنیم و رتبه اقتصادی ما در دنیا بالا می رود و جزء کشورهای قدرتمند اقتصادی خواهیم شد.

وی گفت:ما باید امنیت اقتصادی را در کشور ایجاد کنیم که این مقدمه امنیت کامل سیاسی و استقلال کشور خواهد شد.امروز یکی از عمده ترین علل نقطه ضعف ما در بحث اقتصاد،نگاه غلط عده ای از مسئولین به اقتصاد غرب است که فکر می کنند با نگاه به داخل نمی شود مشکلات اقتصادی را حل کرد.

وی گفت:اگر ما کالای ایرانی خریداری کنیم کارگرها سرکار می روند و بیکاری در جامعه کم می شود و رونق ایجاد می شود.تا کالای ایرانی وجود دارد ما نباید کالای خارجی بخریم زیرا با این کار کارگر و نیروی انسانی خود را بیکار و برای اجانب شغل ایجاد کرده ایم.

احمدی جابری گفت:از امروز مصوب می گردد که تا کالای ایرانی داریم باید تمام قسمت های سپاه استهبان،از خرید کالاهای خارجی خودداری کنند.

وی بیان داشت:ما باید فرهنگ خرید از کالای ایرانی را تبلیغ کنیم و البته باید کالای داخلی نیز مرغوب و قابل استفاده تولید شود و از امروز باید خرید کالای ایرانی به عنوان یک کار جهادی در دستور کار قرار گیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: