کد خبر: ۱۱۷۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷
به همت سیاسی سپاه ناحیه فسا
با حضور کارکنان سپاه ناحیه فسا نشست سیاسی با سخنرانی دکتر قبادی پور برگزار شد.
به گزارش تنویر ،
*سخنرانی دکتر نوروز قبادی پور در جمع پاسداران شهرستان فسا در خصوص اهداف خروج آمریکا از برجام*

سه شنبه صبح اول اردیبهشت ماه سال 97 مصادف با ششم ماه مبارک رمضان دکتر نوروز قبادی پور از اساتید دانشگاه دولتی فسا و از هادیان سیاسی ویژه استانی در سپاه فجر استان فارس در خصوص چرایی خروج آمریکا از برجام و مساله اروپا سخنانی را مطرح کردند. استاد دانشگاه فسا در طلیعه سخن ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی توفیق بندگی در ماه ضیافت الهی مخصوصا در لیالی قدر به آیه 120 سوره بقره "ولن ترضی عنک الیهود ولالنصاری حتی تتبع ملتهم... هرگز یهود و نصاری از تو راضی نمی شوند مگر اینکه از آیین انها پیروی کنی" اشاره داشتند و گفتند دشمنان امروز انقلاب اسلامی هم راضی نمی شوند مگر آن که دست از اسلام بکشیم و به آیین آنها بپیوندیم. هادی سیاسی در استان فارس افزودند در دنیای امروز جنگ، جنگ عقیده است و یهودی ها پیرو شعار از نیل تا فرات قصد تسلط بر جهان دارند و بزرگترین مانع را اسلام و انقلاب اسلامی می دانند. به همین جهت آمریکا و ریاست جمهوری آن که دست نشانده صهیونیست ها است را پشت پرده تحریک می کنند و لذا یکی از دلایل خروج آمریکا از برجام می تواند لابی پنهانی صهیونیست ها باشد. ایشان تاکید کردند که متاسفانه دولت یازدهم و دوازدهم تمام سیاست خود را بر مبنای مذاکرات هسته ای و نتیجه آن برجام گره زد به طوری که مسائل مهم داخلی از جمله فرهنگی، اجتماعی و اقتصاد مقاومتی به حاشیه رانده شد. استاد دانشگاه فسا اذعان داشتند یکی دیگر از اهداف خروج آمریکا از برجام که نشان از خوی شیطانی و استکباری آنها دارد را مساله تغییر در نظام جمهوری بیان کردند و اضافه کردند که آمریکایی ها از بدو تولد انقلاب اسلامی به لحاظ ساختاری از سوی جمهوری خواهان و رفتاری از طرف دموکرات ها قصد تغییر در ایران دارند و به همین خاطر مساله ترامپ و اوباما مطرح نیست فقط شیوه ها متفاوت است. از طرفی دیگر آمریکا به خوبی واقف بود که ایران دنبال سلاح هسته ای نیست و با هدف کنترل و یا کاهش قدرت دفاعی ایران و منطقه ای پای میز مذاکره آمد و چون به هدف خود نرسید با خروج خود از برجام سعی در دوقطبی سازی در نظام و انشقاق بین مردم و مسوولین دارد. هادی ویژه سیاسی در استان فارس به این نکته اشاره داشتند که یکی از رازهای ماندگاری انقلاب اسلامی پیوند عمیق مردم با نظام و حاکمیت است و لذا باید هوشیار باشیم تا دشمن به هدف خود نرسد و در این خصوص به پاسداران گفتند که شما باید از یک نظام فکری در مسیر مبانی انقلاب برخوردار باشید تا ذهن شما نسبت به گزاره های ضد دین و ارزش ها واکنش نشان دهد.
ایشان تاکید کردند یکی دیگر از اهداف خروج آمریکا این است که وقتی آمریکا خیالش از نابودی هسته ای ایران راحت شد و بیشترین سود ممکن را حاصل کرد از برجام خارج شد تا بتواند بدون هیچ قید و بندی آزادانه ایران را تهدید کند و با دریافت دلارهای نفتی از عربستان و پول از اسراییل ایران را در منطقه منزوی کند. ایشان افزودند در حالت کلی آمریکا می خواهد هم ایران را در برجام بوسیله اروپا با دستور به انها نگه دارد و هم ایران را مجبور به عقب نشینی در منطقه کند. دکتر قبادی پور اشاره داشتند که اگر دولت محترم شروط نه گانه رهبر معظم انقلاب اسلامی را در مورد برجام عمل میکردند امروز با شروط 12 گانه پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا مواجه نمیشدیم.
این استاد دانشگاه در مورد کشورهای اروپایی هم گفتند بدون شک در این بازی بزرگ انگلیس نماینده تام الاختیار آمریکا در ادامه برجام خواهد بود که تمایلات و نقشه های آمریکا را اجرا کند. ایشان در سخنان افزودند اینکه به فرموده رهبر انقلاب به اروپایی ها هم نمیشود اعتماد کرد دلیل مستندتاریخی وجود دارد و این امر یک توهم نیست. ایشان خاطر نشان کردند که اولا با توجه به تراز بالای تجاری اروپا با آمریکا طبیعی است که انها به سمت آمریکا میل داشته باشند تا ایران. ثانیا علت اصلی بدبینی به اروپا حاصل یک تجربه تاریخی است. ایران در دولت اصلاحات سه بار با اروپایی ها مذاکره کرده که در نهایت در پی عقب نشینی های مکرر ایران و دادن امتیازات گرانبها در خصوص مسائل هسته ای و وسوسه شدن اروپایی های طماع و مطیع امریکا کار به جایی رسید که رهبر معظم انقلاب اسلامی ورود کردند و فرمودند این آقایان حد یقف عقب نشینی را مشخص کنند و انجا دستور ادامه فعالیت های هسته ای را صادر کردند. لذا بدبینی به اروپا توهم نیست بلکه یک تجربه تاریخی است که می خواهد دوبار از یک سوراخ گزیده نشود و لذا رهبر انقلاب مساله تضمین عملی از اروپایی ها را خواستار شدند.
ایشان در جایی دیگر از سخنان افزودند ایران تا حد امکان باید اروپا را در فشار بی ارادگی و ناتوانی در مقابل آمریکا قرار دهد و از ان به عنوان یک صحنه تاریخی ثبت کند.
ایشان در پایان سخنان خود با اشاره به آیات 1 تا 3 سوره احزاب اشاره داشتند امروز
مسولین ما در میدان آزمایش بزرگ قرار دارند و باید در این مسیر پر از مشکلات، تهدید و توطئه بر خدا توکل کنند و جهاد گونه و عرق ریزان در خدمت مردم باشند چرا که مردم ولی نعمت انقلاب و نظام هستند و باید با آنها از جانب انصاف و مهربانی سخن گفت و عمل کرد.

برگزاری نشست سیاسی ویژه کارکنان

برگزاری نشست سیاسی ویژه کارکنان

برگزاری نشست سیاسی ویژه کارکنان

برگزاری نشست سیاسی ویژه کارکنان
نام:
ایمیل:
* نظر: